Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Scarlett Johansson jako Ivanka Trump w skeczu SNL

Scarlett Johansson jako Ivanka Trump w skeczu SNL
Odkąd wybory prezydenckie wygrał Donald Trump, jego nazwisko słyszymy częściej niż „Włączamy niskie ceny” Lisowskiej. Obecnie coraz głośniej robi się o Ivance – najstarszej córce amerykańskiego prezydenta. „Współwinna” to nowy zapach “perfum” córki Trumpa.
O autorze
1 min czytania 2017-03-14

Show biznes nie odpuszcza Ivance. Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.

Hasło, wyśmiewające rodzinę prezydencką, kampanii to: „Współwinna – zapach dla kobiety, która mogłaby to wszystko zatrzymać. Ale tego nie zrobi”.

W reklamie dostaje się także po rękach mężowi Ivanki, który pełni funkcję doradcy prezydenta.

Każdy mężczyzna zna jej imię, każda kobieta zna jej twarz. Kiedy wchodzi do pokoju, wszystkie oczy są skierowane na nią. To… Ivanka – słyszymy w reklamie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co twórcy reklamy chcieli osiągnąć prowokacją? Czy taka promocja córki prezydenta przyniesie oczekiwane założenia?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

SNL już nie raz posłużył się Donaldem Trumpem do zrobienia parodii i stworzenia zabawnych scenek z udziałem gwiazd. Przed Wami kilka przykładów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się