“Wszyscy, których kochasz nie żyją, musisz jeść lody”. Czy Halo Top nową reklamą przekroczyło granice smaku?

“Wszyscy, których kochasz nie żyją, musisz jeść lody”. Czy Halo Top nową reklamą przekroczyło granice smaku?

Reklamy produktów spożywczych najczęściej zachęcają nas do zakupu. Wprowadzają w stan błogości i przyprawiają o charakterystyczne burczenie w brzuchu. Jednak marka Halo Top sprawia, że zamiast udać się do sklepu po opakowanie ich lodów, pragniemy odciąć się od technologii. Na zawsze.

Dwuminutowa reklama jest potwierdzeniem tego, że koncern Halo Top od zawsze słynął z dość zadziwiających pomysłów na marketing, ale czy tym razem nie przeszedł za cienką granice niesmaku?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama lodów jest niepokojąca i intrygująca, a jednocześnie daje do myślenia. Fani serialu Black Mirror mogą być zachwyceni!

To chyba najdziwniejsza reklama lodów od czasów pojawienia się kampanii Little Baby's Ice Cream:

PS

Inny przykład niesmacznej reklamy marki spożywczej to spot Skittles, który marka wypuściła z okazji obchodzonego w Stanach dnia matki. Spot miał być symbolem połączenia, które występuje między dzieckiem a matką, jednak coś poszło nie tak.

PS2

Kolejną nietrafioną reklamą był spot „Dad” McDonald’s. W reklamie widzimy rozmowę matki z synem, który próbuje poradzić sobie z utratą bliskiej osoby. Wspólnie z rodzicielką wspominają zmarłego, jednak przez obraz jaki nakreśla mu matka, ten nie potrafi znaleźć w sobie wspólnych cech z tatą. Rozwiązaniem problemu okazuje się kolacja w McDonald’s i burger Filet-O-Fish, który wg kobiety, również był ulubionym rodzajem kanapek zmarłego.

PS3 

Inne reklamy lodów, które niekoniecznie zachęcają do konsumpcji, znajdziecie → tutaj

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij