Mocna polska kampania na temat przemocy w sieci podbija Internet - uważaj, żeby czegoś nie przegapić!

Mocna polska kampania na temat przemocy w sieci podbija Internet - uważaj, żeby czegoś nie przegapić!

Według danych NASK, aż jedna czwarta nastolatków (23,1%) przyznaje, że zdarzyło im się spotkać z osobą dorosłą poznaną w internecie, ale z roku na rok rośnie liczba ujawnianych przypadków uwodzenia dzieci online.

Kampania „Uważni Rodzice”, realizowana przez Fundację Dajemy Dzieciom siłę w partnerstwie z Fundacją Orange, zwraca uwagę na kluczową rolę rodzicielskiej uważności w ochronie dzieci przed zagrożeniami online. Przekazy akcji koncentrują się na problemie manipulowania dziećmi w celu nakłaniania ich do tworzenia i przesyłania materiałów o charakterze erotycznym, a czasem również spotkania w celu wykorzystania seksualnego dziecka. Hasło kampanii „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” pokazuje, jak ważny jest realny kontakt rodzica z dzieckiem dla zapewnienia mu bezpieczeństwa.

W ramach kampanii powstałą platforma uwaznirodzice.pl, gdzie rodzice i opiekunowie, a także zainteresowani profesjonaliści pracujący z dziećmi znajdą informacje o problemie manipulowania dziećmi w sieci.

Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Film Fiction.

PS

W Internecie, tak jak w telewizji, nie wszystko jest prawdziwe. Historia przedstawiona w spocie pokazuje, że nie wszystko jest tym, czym może nam się wydawać. Movistar w spocie pokazuje, co można przeoczyć w social mediach. 

PS2

Przemoc wobec dzieci, nie tylko w sieci, to trudny temat, który u niektórych powoduje „mokre oczy”. Dlatego od lat organizacje, fundacje, instytucje państwowe tworzą kontrowersyjne, szokujące kampanie, które mają zwrócić naszą uwagę na problem nadużywania przemocy. W kolejnym odcinku naszego cyklu “Reklama zmienia spojrzenie” prezentowaliśmy najmocniejsze kampanie dotyczące przemocy wobec dzieci. Zobaczcie → tutaj

 

 

 

źródło informacji: uwaznirodzice.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij