Czy IKEA stworzyła najbardziej wzruszającą reklamę świąteczną? Historia przekonuje, że warto łapać chwilę z bliskimi

Czy IKEA stworzyła najbardziej wzruszającą reklamę świąteczną? Historia przekonuje, że warto łapać chwilę z bliskimi

Choć piosenka „Crazy Love” nie ma nic wspólnego z sezonem świątecznym to doładowywuje emocjami nowy, świąteczny spot IKEA, który pokazuję, że warto, dosłownie, łapać chwilę z najbliższymi.

Zmęczona, przytłoczona mama, która pragnie zapewnić życie pełne miłości swojemu synowi, nie zdaje sobie sprawy, dlaczego przy każdej wspólnej czynności z synem towarzyszą im butelki, a ten fakt delikatnie napędza historię chłopca, który używa ich, aby "zebrać" w nich radość, miłość, zabawę i całą gamę emocji, których doświadcza z mamą.

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.

PS

Motyw samotnego rodzicielstwa widzieliśmy już w spocie marki. Samotna matka wraca wieczorem do domu, gdzie zastaje obraz, który powoduje u niej załamanie, wychodzi z mieszkania, by po chwili uśmiechnąć się do siebie

PS2

Ale brand to nie tylko wzruszenia, łzy i piękne sceny. Marka już raz stworzyła reklamy, które są bezwzględnie pozbawione energii, muzyki, a hipnotyzują każdego, kto tylko zerknie na produkcję…

PS3 

Dziś Mikołajki, więc zadamy Wam pytanie, zastanawialiście się co by było gdyby wszyscy mieli numer telefonu do Mikołaja?

PS4

Chcecie więcej świątecznych reklam, zajrzycie → tutaj!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij