Nowa strona internetowa pozwala na nieograniczony dostęp do ponad 13 tysięcy artykułów z oferty Bricomarché. W najbliższym czasie sieć zapowiada intensywne prace nad wzbogacaniem bazy produktowej. Dzięki modernizacji strony internetowej, kupujący zyskali możliwość zapoznania się z większością asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję złożenia zamówienia przez Internet. Obecnie usługa jest dostępna w 5 sklepach Bricomarché: w Koninie, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli.
– Zależy nam na tym, aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowej strony internetowej Bricomarché. Wprowadzone przez nas zmiany umożliwiają kupującym zdalne zapoznanie się z ofertą produktową, możliwość podglądu ceny oraz dostępności towarów w poszczególnych marketach – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce. – Dodatkowo, osoby decydujące się na zakupy w naszej sieci zyskują szerokie spektrum form dostawy – dodaje Jańczak-Stefanide.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024