zdjęcie: infoshare.pl
Paweł Tkaczyk, jak sam mówi o sobie – zarabia na życie opowiadaniem historii. Pomaga też budować silne marki – współpracuje m.in. z Agorą i Grupą Allegro – oraz doradza startupom i mniejszym firmom jako mentor podczas wydarzeń Startup Weekend lub Startup Fest.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Niedawno, podczas 13. edycji konferencji Infoshare w maju br., Paweł Tkaczyk wystąpił ze swoją prezentacją zatytułowaną „Marketing w czasach zero-click, czyli o wkładaniu wszystkich jajek do jednego koszyka”, w której wyjaśnił, jak najlepiej zaprojektować ścieżkę zakupową w czasach, gdy użytkownicy kończą swoje poszukiwania na stronie Google.
Zachęcamy do oglądania!
Zachęcamy też do obejrzenia wywiadów, które portal Mam Startup przeprowadził z twórcami innowacyjnych spółek technologicznych i przedstawicielami sceny startupowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jakie są największe wyzwania przy ocenianiu skuteczności storytellingu? Które narzędzia pozwolą najlepiej ocenić efektywność storytellingu oraz jakie błędy są w tej kwestii najczęściej popełniane?