Z okazji tegorocznych walentynek brytyjski oddział Twittera postanowił oddać głos tym osobom, które mają za sobą kompletnie nieudaną randkę. Na wybranych stacja londyńskiego metra – m.in. Oxford Street, Piccadilly Circus czy też Tottenham Court Road, umieszczone zostały billboardy z prawdziwymi tweetami użytkowników, w których podzielili się oni swoimi niefortunnymi historiami związanymi z randkowaniem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja Flying Objects.
W sam raz przed walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwia użytkownikom „kupno” randki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania futrzastej miłości swojego życia”.
PS3
Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.