01.03.2024
IKEA Kraków ponownie łączy siły z Centrum Wielokulturowym
01.03.2024
IKEA Kraków ponownie łączy siły z Centrum Wielokulturowym
02.10.2023
BEYOND LABELS – Twoja unikalność jest Twoją siłą
28.08.2023
Powstała agencja marketingowa Priders.pl
17.07.2023
Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Weź udział w badaniu Diversity IN Check Creative
29.06.2023
Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
16.06.2023
Maliny, Kosmotiara i AI – bajka od Huawei będzie inspirować dziewczynki do rozwijania pasji w świecie IT
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
11.04.2023
Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
07.09.2022
Benetton prezentuje kampanię stworzoną przez nowego dyrektora kreatywnego, Andrea Incontri
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia