
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
16.12.2024
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”: Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin ruszyły z kampanią na rzecz osób z niepełnosprawnościami
01.03.2024
IKEA Kraków ponownie łączy siły z Centrum Wielokulturowym
02.10.2023
BEYOND LABELS – Twoja unikalność jest Twoją siłą
28.08.2023
Powstała agencja marketingowa Priders.pl
17.07.2023
Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Weź udział w badaniu Diversity IN Check Creative
29.06.2023
Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
16.06.2023
Maliny, Kosmotiara i AI – bajka od Huawei będzie inspirować dziewczynki do rozwijania pasji w świecie IT
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
3 dni temu
Plus: Siatkówka oczami Polaków [BADANIE]
3 dni temu
„Aktywna Szkoła”: Szymon Marciniak wraz ze sportowcami zachęcają młodzież do aktywności fizycznej
3 dni temu
Natalia Maliszewska ambasadorką marki Plusssz
4 dni temu
Nextbike dołącza do Europejskiego Tygodnia Mobilności [PATRONAT]
4 dni temu
Ikony lat 2000. wracają do Maka