03.01.2024
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, ledwie 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 roku
03.01.2024
Wavemaker: era 5-milionowych publiczności w TV minęła, ledwie 49 programów powyżej 3 mln widzów w 2023 roku
20.10.2023
Wavemaker dla L’Oreal – kampania launchowa nowego zapachu YSL
18.07.2023
Wavemaker: tęczowy marketing budzi emocje; Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+ [badanie]
11.07.2023
Saatchi&Saatchi prezentuje influencerskie Summer Stories w nowej kampanii Douglas Collection
11.07.2023
Kampania Wavemaker dla La Roche-Posay zapewniła o 50 proc. więcej zgłoszeń do programu Rodziny Lipikar
13.06.2023
Jakub Komorowski pokieruje Warsaw Center of Excellence w Wavemaker
27.04.2023
Wavemaker: naziemna TV doceniana; brakuje filmów i dokumentu. Trwam, Polo i TVP Info: do wymiany
08.03.2023
Polsat i TVN najważniejszymi kanałami na pilocie, lekko rośnie zainteresowanie telewizją à la carte
09.01.2023
VideoTrack Wavemaker: więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+ [badanie]
03.01.2023
Wavemaker: żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 mln widzów [analiza]
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców