Krzysztof Gędłek Władca kontra bohater codzienności. Nowy selekcjoner – nowa strategia komunikacji 24.09.2018 Felietony PR sport piłka nożna Poleć FB TW IN 3 3 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Urszula Podraza #Stobnicagate – dlaczego strategia strusia nie działa 14.09.2018 Felietony PR kryzys komunikacja kryzysowa Poleć FB TW IN 16 16 udostepnień 6 6 minut czytania
Tomasz Misiukiewicz A komu to potrzebne? 12.09.2018 Felietony Strategia analiza projektowanie Poleć FB TW IN 42 42 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Paweł Montwiłł O Panu Robercie, który 14 lat temu miał pomysł na rewolucję w sprzedaży 04.09.2018 Felietony E-commerce biznes sklep internetowy Poleć FB TW IN 13 13 udostepnień 3 3 minuty czytania
Karolina Kałużna 360 to sposób myślenia – nie touchpointy 27.07.2018 Felietony marka Strategia 360 Poleć FB TW IN 73 73 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Michał Jasiński Czym jest ta cholerna strategia?! 25.07.2018 Felietony marka Strategia branża marketingowa Poleć FB TW IN 31 31 udostepnień 4 4 minuty czytania
Katarzyna Makowska Cannes Lions 2018: Young Marketers Academy – za drzwiami Cannes Lions School 20.07.2018 Felietony warsztaty Cannes Lions Relacja Poleć FB TW IN 70 70 udostepnień 5 5 minut czytania
Cathy Ibal Jak dane i treści napędzają innowacje w marketingu 13.07.2018 Felietony marketing analiza danych Dane Poleć FB TW IN 14 14 udostepnień 2 2 minuty czytania
Michał Jasiński Ambicja to element strategii twojej marki osobistej? Prawdopodobnie Cię nie zatrudnimy! 11.07.2018 Felietony praca branża marketingowa Pracodawca Poleć FB TW IN 102 102 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Igor Zajda Klient, który nie kuma & agencja, co nie rozumie 04.07.2018 Felietony agencja współpraca klient Poleć FB TW IN 117 117 udostepnień 4 4 minuty czytania
Urszula Podraza Czy Martyna jest OK? 22.06.2018 Felietony marka Żywiec Zdrój wizerunek Poleć FB TW IN 23 23 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Bartosz Filip Malinowski Czego marketerzy mogliby nauczyć się od Deadpoola? 15.06.2018 Felietony marketing Społeczności film Poleć FB TW IN 52 52 udostepnienia 5 5 minut czytania
Łukasz Zaleśny 8 zasad skutecznej komunikacji do młodych konsumentów 30.05.2018 Felietony komunikacja konsumenci Generacja Z Poleć FB TW IN 17 17 udostepnień 4 4 minuty czytania
Bartosz Mazurkiewicz Opłaty za prywatność na Facebooku – czy to możliwe? 22.05.2018 Felietony Facebook bezpieczeństwo Dane Poleć FB TW IN 2 2 udostepnienia 4 4 minuty czytania
Natalia Jaworska Chatboty – modne słowo w marketingu i przerost formy nad treścią czy konkretne działanie? 17.05.2018 Felietony komunikacja technologia Użytkownicy Poleć FB TW IN 11 11 udostepnień 3 3 minuty czytania
Agata Burnatowska Klasyfikacja czy personalizacja, czyli jak myślimy o grupach docelowych? 20.03.2018 Felietony marketing komunikacja grupa docelowa Poleć FB TW IN 15 15 udostepnień 4 4 minuty czytania