15.03.2024
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
15.03.2024
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
06.12.2023
Obrady Sejmu w kinie? Szykujcie popcorn
20.11.2023
X Głodowe Igrzyska w Hali Stulecia? Twórcy najnowszych „Igrzysk śmierci” zrobili niespodziankę polskim widzom
26.10.2023
Polski rynek rozrywki i mediów w 2023 roku przekroczy wartość 48 mld zł
03.10.2023
„W rolach głównych występują…”, czyli McDonald’s z kampanią reklamową opartą na kultowych filmach i serialach
24.08.2023
Cztery hity z Hollywood zwiększyły ruch w kinach, ale zwycięska para potocznie zwana Barbieheimer była największym kołem napędowym
04.08.2023
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
31.07.2023
Na „Barbie” się nie skończy. Mattel planuje kolejne premiery filmowe
05.07.2023
Johnny Depp wraca w reklamie czeskiego festiwalu filmowego
23.03.2023
Kiedy niemożliwe staje się możliwym – czyli idea i przebieg kampanii „Psst! Czas na film” dla Pepsi
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero