
19.12.2024
„Homeless Delivery”: świąteczna akcja Soup Kitchen London i platformy Just Eat zamienia posiłki w darowiznę
19.12.2024
„Homeless Delivery”: świąteczna akcja Soup Kitchen London i platformy Just Eat zamienia posiłki w darowiznę
31.05.2022
The Salvation Army odpowiada na kampanię Balenciagi i sprzedaje zniszczone buty, aby pomóc bezdomnym
28.10.2021
Ponad 17 tys. zebranych butów dla osób w kryzysie bezdomności – sukces zbiórki WoshWosh
26.02.2021
W Warszawie powstanie hostel interwencyjny dla osób LGBT+ w kryzysie bezdomności
16.02.2021
We Wrocławiu pojawił się „Tramwaj zwany ogrzewaniem” z myślą o osobach w kryzysie bezdomności
26.01.2021
Futurystyczne kapsuły dla bezdomnych stanęły w niemieckim mieście Ulm
07.01.2021
„Problem bezdomności dotyczy każdego z nas” – poruszający eksperyment Fundacji Daj Herbatę z mocnym przekazem
14.12.2020
Sukces akcji WoshWosh – w tym roku udało się zebrać ponad 9 tys. par butów dla bezdomnych
08.12.2020
Persil wspiera osoby w kryzysie bezdomności – marka otworzyła w Gdańsku Pralnię Społecznie Odpowiedzialną
25.11.2020
TVN wyemituje charytatywny blok reklamowy, a wpływy z niego przekaże na obiady dla potrzebujących
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu