04.09.2023
W dobie inflacji negocjowanie cen nie jest zaskoczeniem [badanie Vinted]
04.09.2023
W dobie inflacji negocjowanie cen nie jest zaskoczeniem [badanie Vinted]
11.08.2022
Nowa kampania Vinted celebruje historie i emocje związane z modą second hand
28.04.2022
Polacy szturmują second-handy. Kto, dlaczego i jak często kupuje ubrania z drugiej ręki? [raport]
15.04.2021
Nike rusza z projektem „Refubrished” – marka odświeży i wystawi na sprzedaż używane buty
05.11.2020
Vintage is the new black – jak i dlaczego na naszych oczach dokonuje się konsumencka rewolucja?
23.10.2020
Relove: Polska marka Elementy daje drugie życie ubraniom
08.10.2020
Gucci otwiera second hand i będzie sadzić drzewo za każde ubranie, które otrzymało drugie życie
07.10.2020
Levi’s rusza z własnym second handem – marka odkupi od klientów stare ubrania
17.09.2020
W Warszawie pojawiło się nowe miejsce zero waste – Podzielnia
09.01.2020
Polska marka zachęca do rozważnych zakupów – wprowadziła second hand oraz wypożyczalnię
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców