13.09.2022
Tutore Poland nowym klientem 38 Content Communication
13.09.2022
Tutore Poland nowym klientem 38 Content Communication
15.07.2022
#OdKulis: wyzwanie Healthy Cities zorganizowane przez grupę LUX MED
24.03.2022
Digital Care Group klientem 38 Content Communication
16.02.2022
UNICEF Polska z kampanią skierowaną do biznesu
14.02.2022
Nestmedic nowym klientem 38 Content Communication
17.01.2022
Grupa LUX MED rozpoczyna współpracę z 38 Content Communication
13.08.2020
Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z ElectroMobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
07.08.2020
38 Content Communication dla Hyal-Drop multi – edukacja na temat suchego oka z udziałem instagramerów i ekspertów
31.07.2020
38 Content Communication wraz z Ektin edukują o rodzajach alergii i ich wpływie na kondycję oczu
14.05.2020
38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero