![Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/neuromarketing-insight-inf-prasowa-142x0-c-default.jpg)
7 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
7 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
7 dni temu
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
28.05.2025
Fundacja Biedronki: co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych [BADANIE]
21.05.2025
„Koszyk niepewności”: miniaturowy wózek sklepowy ujawnia skalę głodu w Montrealu
16.04.2025
PayPo: Ponad połowa Polaków nie zamierza wydać na organizację świąt więcej niż rok temu [BADANIE]
14.04.2025
Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
12.03.2025
Inquiry: najlepiej oceniane centra handlowe w Polsce [BADANIE]
10.01.2025
#NMInsights Capgemini: Jak zmieniły się zachowania konsumentów [RAPORT]
20.12.2024
Przed Bożym Narodzeniem odbywa się 10% rocznych zakupów, o 15% częściej wymieniamy też waluty
17.12.2024
#NMInsights OC&C RPI 2024: Allegro i Nike na czele, Lidl poza TOP10 sklepów w Polsce [RANKING]
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie