27.09.2022
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
27.09.2022
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
12.10.2020
Artystyczna „Ściana kultury” w Pradze i Warszawie
15.10.2019
Duet Bisz i Radex piosenką promują tegoroczną kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych” Narodowego Centrum Kultury
22.02.2018
“Sztuka wyboru” w nowym spocie na rzecz ochrony językowego dziedzictwa kulturowego. Czy używasz go świadomie?
20.06.2012
E-marketing wyzwaniem kultury
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero