13.10.2023
PlayStation Polska otwiera brand space w Warszawie!
13.10.2023
PlayStation Polska otwiera brand space w Warszawie!
20.06.2023
Coca-Cola chce wejść na rynek alkoholi premium. Planuje przejąć markę Finlandia
31.03.2022
„K2, spotkania na szczycie” – nowa kampania Galerii Klif
11.03.2019
PTBRiO zaprasza na pierwsze spotkanie z cyklu Insight Clash
17.01.2019
Dzień porażki, czyli rozmowy o błędach jako biznesowych i życiowych lekcjach
13.12.2018
Rozmawiajmy o błędach, czyli Dzień Porażki w Warszawie już w styczniu
25.10.2018
Gazeta.pl uruchomiła projekt edukacyjny dla branży reklamowej – Gazeta.pl LAB
24.09.2018
Surferzy wiedzy – spotkanie edtech lovers już 27 września
19.09.2018
Ruszyła rejestracja na spotkanie „B2Beat branża spotyka się w Hulakula!”
18.09.2018
Międzynarodowy Dzień Podkastów już 29 września w Warszawie
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców