21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
21.02.2024
Jet Line udostępnia dane demograficzne odbiorców kampanii na ekranach MORE. Wiek i płeć widowni Digital OOH w czasie rzeczywistym
26.09.2022
Jet Line wraz z Fundacją Integracja przygotował kampanię społeczną „Pomigajmy. Pomagajmy”
14.07.2022
Sztuczna inteligencja programuje kampanię DOOH na ekranach Jet Line
13.06.2022
Ruszył XVIII Rejs Odkrywców. To dziesiąty rok żeglarskiej inicjatywy Jet Line
16.03.2022
Jet Line wprowadza nowy model rozliczenia rzeczywistej widowni kampanii digital OOH
16.11.2021
Jet Line powiększa zasięg sieci ekranów digital OOH o kolejne miasto
15.07.2021
Jet Line: Czy cyfrowe nośniki zewnętrzne są skuteczne oraz co sądzimy o reklamach OOH i DOOH [badanie]
26.04.2021
Jet Line przygotował sprzedażowe pakiety ekranów DOOH
08.03.2021
Dzień Kobiet na ekranach Jet Line: wystawa zdjęć „Babcia Pawela”
02.12.2020
W Jet Line na ekranach DOOH: rzemiosło i rzemieślnicy z Projektu Pracownie
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców