21.03.2024
#NMInsights: Top10 trendów, które pojawiły się w raportach trendowych na 2024 rok
21.03.2024
#NMInsights: Top10 trendów, które pojawiły się w raportach trendowych na 2024 rok
23.11.2023
Kto jest najmądrzejszym CEO? W czołówce brakuje Zuckerberga i Muska (raport)
20.11.2023
Przełomowe badanie Cross – Platform Attention dla marek z portfolio firmy Kenvue
18.09.2023
Najnowsze globalne badanie Lumen i Teads: bezpośrednia korelacja między uwagą a wynikami biznesowymi marki
22.08.2023
Cztery hity z Hollywood zwiększyły ruch w kinach, ale zwycięska para potocznie zwana Barbieheimer była największym kołem napędowym
27.07.2023
Sotrender: Tigers, Widoczni, dentsu Polska w czołówce TOP agencji marketingowych na LinkedInie [analiza]
03.01.2023
Wavemaker: żaden pojedynczy program niesportowy w TV nie przebił granicy 5 mln widzów [analiza]
15.09.2022
Lisek.App startuje z platformą analizy i wymiany danych Lisek.Lab
14.04.2022
SentiOne: Nowa analiza marek majonezów w Polsce
05.04.2022
SentiOne: Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji [analiza]
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców