TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

10 nagród z międzynarodowego konkursu Eventex Awards trafia do Plej

10 nominacji, a w każdej z nich nagroda. W międzynarodowym konkursie Eventex Awards doceniono prace Plej. Tj. premierę Kia EV6 i Strefę Stranger Things przygotowaną wraz z NoLooP dla Netflix na Orange Warsaw Festival. To jeden z najlepszych wyników w historii polskich zwycięzców Eventex Awards.
O autorze
1 min czytania 2023-05-24

Kia EV6 to w pełni elektryczny, nowoczesny i sportowy crossover z przestrzenną kabiną. A jej premiera miała podkreślać, że marka wyprzedza konkurencję, zarówno pod kątem samego auta, jak i wydarzenia. Event miał miejsce w Instytucie Wysokich Napięć w Morach k. Warszawy i trwał aż 5 dni. Sercem wydarzenia była ruchoma scenotechnika. W trakcie wydarzenia samochód wyjechał zza rozsuwanych skrzydeł ekranu diodowego, a jego wyjątkowość podkreśliły gra laserów i świateł.

Zwieńczeniem tej premiery było uzyskanie przez Plej 3 nagród na Eventex Awards. 2 srebrnych trofeów – w kategoriach set design i use of event technology oraz 1 brązowej statuetki w brand experience – automotive.

Drugim uhonorowanym eventem Plej była Strefa Stranger Things, którą przygotowano we współpracy z NoLooP dla Netflix na Orange Warsaw Festival. W trakcie tego wydarzenia uczestnicy zmierzyli się z siłami Drugiej Strony, a na Eventex Awards Plej uzyskało 7 nagród.

Jest to kolejno 6 złotych statuetek w kategoriach – entertainment event, interactive performance, brand engagement event, experiential event, immersive experience i kick-a** experience. A także 1 srebro w interactive storytelling.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dla całego zespołu eventowego Plej wyróżnienie i docenienie przez międzynarodowe jury naszej pracy kreatywnej i wykonawczej to powód do ogromnej satysfakcji. Wszyscy, którzy pracujemy w tej branży, jesteśmy głodni projektów unikalnych i niestandardowych. Takie sytuacje możliwe są jednak tylko wtedy, gdy doświadczone, profesjonalne kreatywne i producenckie zespoły współpracują z najlepszymi i prawdziwie zaangażowanymi w procesy twórcze partnerami technicznymi i technologicznymi. Jednak, aby dopełnić całości, potrzebni są przede wszystkim Klienci otwarci na nowe, spektakularne rozwiązania, niebojący się zaufać swoim partnerom wykonawczym i pozwalający na puszczenie wodzy eventowych fantazji. Za możliwość takiej współpracy bardzo dziękujemy Netflix i Kia Polska oraz wszystkim partnerom współtworzącym z nami nagrodzone projekty – mówi Anna Ufnal, event production director w Plej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing