Kia EV6 to w pełni elektryczny, nowoczesny i sportowy crossover z przestrzenną kabiną. A jej premiera miała podkreślać, że marka wyprzedza konkurencję, zarówno pod kątem samego auta, jak i wydarzenia. Event miał miejsce w Instytucie Wysokich Napięć w Morach k. Warszawy i trwał aż 5 dni. Sercem wydarzenia była ruchoma scenotechnika. W trakcie wydarzenia samochód wyjechał zza rozsuwanych skrzydeł ekranu diodowego, a jego wyjątkowość podkreśliły gra laserów i świateł.
Zwieńczeniem tej premiery było uzyskanie przez Plej 3 nagród na Eventex Awards. 2 srebrnych trofeów – w kategoriach set design i use of event technology oraz 1 brązowej statuetki w brand experience – automotive.
Zobacz również
Drugim uhonorowanym eventem Plej była Strefa Stranger Things, którą przygotowano we współpracy z NoLooP dla Netflix na Orange Warsaw Festival. W trakcie tego wydarzenia uczestnicy zmierzyli się z siłami Drugiej Strony, a na Eventex Awards Plej uzyskało 7 nagród.
Jest to kolejno 6 złotych statuetek w kategoriach – entertainment event, interactive performance, brand engagement event, experiential event, immersive experience i kick-a** experience. A także 1 srebro w interactive storytelling.
– Dla całego zespołu eventowego Plej wyróżnienie i docenienie przez międzynarodowe jury naszej pracy kreatywnej i wykonawczej to powód do ogromnej satysfakcji. Wszyscy, którzy pracujemy w tej branży, jesteśmy głodni projektów unikalnych i niestandardowych. Takie sytuacje możliwe są jednak tylko wtedy, gdy doświadczone, profesjonalne kreatywne i producenckie zespoły współpracują z najlepszymi i prawdziwie zaangażowanymi w procesy twórcze partnerami technicznymi i technologicznymi. Jednak, aby dopełnić całości, potrzebni są przede wszystkim Klienci otwarci na nowe, spektakularne rozwiązania, niebojący się zaufać swoim partnerom wykonawczym i pozwalający na puszczenie wodzy eventowych fantazji. Za możliwość takiej współpracy bardzo dziękujemy Netflix i Kia Polska oraz wszystkim partnerom współtworzącym z nami nagrodzone projekty – mówi Anna Ufnal, event production director w Plej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing