Dealz nie zwalnia tempa rozwoju w Polsce. Po tym, jak otworzono 200. jubileuszowy sklep tej sieci, grupa Pepco stawia na kolejne nowości, tym razem – strefę gastronomiczną.
Pierwszym sklepem, który testuje to rozwiązanie jest poznański oddział przy ul. Półwiejskiej. Klienci mogą zakupić takie produkty jak hot-dogi, słodkie wypieki czy kawę. W ofercie znajdują się także dostępne w lodówkach gotowe posiłki na wynos.
Zobacz również
– Sklep został także odświeżony i dostosowany do naszej nowej identyfikacji wizualnej, która widnieje już na zewnętrznej witrynie, a także w nowym look & feel’u wewnątrz sklepu – dodaje Dealz.
Jakie plany na rozwój ma Dealz?
Grupa Pepco przedstawiła w czerwcu br. wnioski po przeprowadzeniu strategicznego przeglądu działalności Dealz.
– Wykorzystamy skalę naszej grupy i zoptymalizujemy działalność Dealz wraz z Pepco, dostosowując wspólną infrastrukturę w celu zapewnienia większej efektywności i obniżenia kosztów prowadzenia działalności. Działanie jako skonsolidowana organizacja oznacza, że możliwości opanowane w każdym obszarze działalności (produkty ogólnego użytku w Pepco i produkty szybkozbywalne w Dealz) można łatwo wdrożyć w całym portfolio sklepów – oświadczyła grupa Pepco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jednym z planów jest uproszczenie układu sklepów oraz rozszerzając ofertę produktów, m.in. o produkty ogólnego użytku pochodzące z Pepco.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
Pepco dołączyło do Polskiego Paktu Plastikowego – międzysektorowego partnerstwa, którego celem jest wdrożenie gospodarki obiegu zamkniętego dla opakowań z tworzyw sztucznych.
PS 2 Żabka planuje uruchomienie abonamentu na posiłki
Najpierw kawonament, a teraz subskrypcja na śniadania, obiady czy kolacje. Taki plan rozwoju ma sieć sklepów Żabka, która krok po kroku podąża za trendem abonamentów w branży spożywczej.