Aktorka promuje alkohol, mimo że sama jest abstynentką

Aktorka promuje alkohol, mimo że sama jest abstynentką
Blake Lively, ciesząca się dużą sympatią publiczności gwiazda kina, wypuściła na rynek linię alkoholi dla smakoszy. Fani szybko wytknęli jej hipokryzję – okazało się, że aktorka jest zadeklarowaną abstynentką.
O autorze
1 min czytania 2023-06-30

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Jennifer Lopez pod swoim nazwiskiem wypuściła na rynek markę Delola, czyli kolorowe koktajle alkoholowe. Ta decyzja wywołała prawdziwą burzę w mediach, gdyż gwiazda publicznie chwaliła się rezygnacją z picia alkoholu i w dodatku jest związana z aktorem, który przyznał się do bycia alkoholikiem. Okazuje się jednak, że to nie jedyny przypadek, kiedy celebrytka promuje produkt (w dodatku alkoholowy), z którego sama nie ma zamiaru korzystać.

Podobna fala krytyki spadła w ostatnich dniach na Blake Lively, która jakiś czas temu wypuściła na rynek miksery do drinków. Już ta decyzja wzbudziła wątpliwości u fanów, którzy zauważyli, że to niespecjalnie łączy się z wizerunkiem Lively (zadeklarowanej abstynentki), ale teraz aktorka poszła o krok dalej. Gwiazda „Plotkary” zaczęła produkować produkty Betty Booze – napoje alkoholowe w puszkach z dodatkiem bourbonu i tequili.

– Alkohol nie jest dla mnie, ale do cholery, smak jest. Domowe przepisy. Prawdziwe owoce. Prawdziwe składniki. Jakościowy alkohol. Bez pierdół. Do tego zaoszczędzisz czas. Dlatego właśnie to zrobiłam – mówi w kampanii Lively.

Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Betty Booze (@bettybooze)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Blake Lively zaczęła promować napoje na swoim instagramowym profilu, a w komentarzach posypały się krytyczne uwagi. Fani wytykali celebrytce, że to produkt, którego sama nie będzie pić, a także, że chęć zarobku przysłoniła jej zdrowy rozsądek. Nie zabrakło oczywiście komentarzy przypominających o tym, że każda promocja alkoholu jest szkodliwa dla społeczeństwa. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Amerykanie bojkotują markę piwa z powodu reklamy z udziałem transpłciowej influencerki

Reklama z udziałem transpłciowej influencerki i aktorki Dylan Mulvaney doprowadziła do tego, że koncern stojący za ulubionym piwem amerykańskich konserwatystów zaliczył spadek akcji o ponad 5 proc. Co więcej, sprowokowała nawet samego Kida Rocka, który postanowił chwycić za broń.

PS 2 Reklama alkoholu z okazji Trzeźwego Stycznia? Martha Stewart pokazuje nowe sposoby na wykorzystanie butelki wódki

Czy Dry January jest ograniczeniem dla marek alkoholowych, jeśli chodzi o reklamowanie ich produktów? Okazuje się, że wcale niekoniecznie. W spocie Tito’s Handmade Vodka pokazano Amerykanom, jak wykorzystać wódkę do… prac domowych.