Podczas sesji Q&A dr Adam Zemełka odpowiedział m.in. na takie pytania jak:
- Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
- Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu?
- Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?
- Jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych?
- Czy zawsze negatywne reakcje na reklamę stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?
Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia. O co zapytali?
Zobacz również
- Czy negatywne reakcje na reklamę zawsze stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?
- Czy są jakieś sposoby budowania plakatu/prezentacji by skuteczniej trafić do podświadomości? Może jakieś kolory albo układ treści?
- Jakie książki z zakresu neuronauki warto przeczytać?
- Jakie czynniki wpływają na dominację emocji lub rozumu w procesie zakupowym? W jaki sposób można wykorzystać wiedzę, aby lepiej dostosować strategie sprzedaży do indywidualnych preferencji i potrzeb klientów?
Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.
PS Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]