Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU] 

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU] 
W trzecim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział m.in. tym, co, kiedy i dlaczego odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym.
O autorze
1 min czytania 2024-06-17

Podczas sesji Q&A dr Adam Zemełka odpowiedział m.in. na takie pytania jak: 

  • Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
  • Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? 
  • Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych?
  • Czy zawsze negatywne reakcje na reklamę stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?

Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia. O co zapytali? 

  • Czy negatywne reakcje na reklamę zawsze stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?
  • Czy są jakieś sposoby budowania plakatu/prezentacji by skuteczniej trafić do podświadomości? Może jakieś kolory albo układ treści?
  • Jakie książki z zakresu neuronauki warto przeczytać?
  • Jakie czynniki wpływają na dominację emocji lub rozumu w procesie zakupowym? W jaki sposób można wykorzystać wiedzę, aby lepiej dostosować strategie sprzedaży do indywidualnych preferencji i potrzeb klientów?

Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.

PS Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]

W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj