We współpracy z firmą Popcorn Indiana platforma streamingowa Netflix stworzyła popcorn w dwóch wariantach smakowych. Kinomani mogą już próbować przekąski o smaku sera cheddar (ang. Cult Classic Cheddar Kettle Corn) lub cynamonu (ang. Swoonworthy Cinnamon Kettle Corn). „Netflix Now Popping” jest dostępny w sklepach amerykańskiej sieci Walmart za 4,5 dolara.
Zobacz również
Choć może się to wydawać nieprawdopodobne, Netflix już wcześniej połączył siły z branżą gastronomiczną. Mowa o otwarciu w Los Angeles restauracji Netflix Bites, serwującej dania inspirowane ulubionymi netflixowymi serialami. Lokal cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony zarówno widzów, jak i miłośników pysznego jedzenia.
Kilka dni temu platforma streamingowa ogłosiła również plany dotyczące otwarcia Netflix House, czyli przestrzeni, w której powstaną przestrzenie znane z netflixowych produkcji. Inauguracja planowana jest na 2025 rok, a o szczegółach przeczytasz poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: www.about.netflix.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Netflix House: przeżyj emocje z ulubionych seriali na własnej skórze
Netflix prezentuje Netflix House, czyli miejsce, w którym zatańczysz walca w scenerii niczym z „Bridgertonów”, spróbujesz dań z ulubionych seriali i wiele więcej. Otwarcie planowane jest na 2025 rok.