KTR 2014 – wyniki

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano łącznie 123 nominacji, 74 brązowych, 42 srebrnych i 28 złotych statuetek KTR. Nagrodą Grand Prix została uhonorowana kampania Kulturyzator Frugo. Tytuł agencji roku przypadł DDB Warszawa. Reklamodawcą roku został Grupa Maspex Wadowice.
O autorze
2 min czytania 2014-05-08

Prace nadesłane do konkursu KTR oceniało 100 osobowe jury pod przewodnictwem Jeffa Benjamina, Chief Creative Officera, JWT North America/JWT New York. Oprócz niego, poszczególnymi grupami jurorskimi przewodniczyli: Michał Nowosielski (Warsztat Film/Radio), Przemek TRUST Truściński (Ilustracja), Wojtek Dagiel, Havas Worldwide Warsaw (Fotografia), Adam Szczepocki, Fat Baby (Design), Piotr Chrobot, Wunderman Dubai (Media Interaktywne), Rafał Górski, Perspective/KRAAMS/We Love Ads (Active Advertising), Jakub Korolczuk, Grey Group Poland (Media). Kategorie Radio, Kampania, Film, Druk oceniała zintegrowana grupa jurorów. W tym roku do konkursu swoje pracy zgłosiły 242 podmioty.

Case study Kulturyzatora Frugo autorstwa faceADDICTED, kampanii uhonorowanej nagrodą Grand Prix:

Alek Frydrych i Mateusz Żdanko – zdobywcy Grand Prix KTR 2014 o nagrodzonej kampanii: wywiad >>>

Najwięcej nagród zdobyły kampanie: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowe wyniki:

W konkursie przyznano:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ranking agencji:

 

Nagrody specjalne otrzymali:

  • Agencja roku: DDB Warszawa
  • Reklamodawca roku: Grupa Maspex Wadowice
  • Nagrodę Klubu KTR otrzymała kampania Bardzo Dobre Maniery

Tegoroczna nagroda KTR zyskała również dodatkową, wyjątkową wartość, ponieważ statuetki zostały zaprojektowane przez Oskara Ziętę, znanego projektanta, laureata licznych nagród (m. in. Red Dot Award 2008, Audi-Mentorpreis by A&W 2011, DMY za innowację procesu produkcyjnego 2008, YDMI 2008, „Dobry wzór” 2009, Nagroda Niemieckiej Rady Wzornictwa 2009, Schweizer Design Preis 2008 oraz Materialica 2009).

Podczas Gali KTR wręczono również nagrody w konkursie Young Creatives. O wyjazd na światowe finały podczas festiwalu Cannes Lions rywalizowało 89 zespołów. Najlepsi okazali się:

Nagrodzone prace można obejrzeć na: platforma.sar.org.pl/nagrody, więcej informacji o Konkursie KTR na – www.ktr.org.pl. 

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.