O tym, jak wykorzystać moc roweru do pokonywania różnorodnych barier, o spełnianiu marzeń i osiąganiu celów opowiada kampania firmy Canyon Bicycles, której twarzą został LeBron James. Koszykarz grający obecnie w Los Angeles Lakers jest jednym z udziałowców marki, a w niespełna 1,5-minutowym klipie „Find Your Freedom” (pol. „Odnajdź swoją wolność”) występuje w towarzystwie innych gwiazd sportu, m.in. Mathieu van der Poela, Fabio Wibmera, Samanthy Soriano oraz Andrew Jacksona.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kampania pokazuje, jak jazda na rowerze może sprzyjać budowaniu więzi, promować dobre samopoczucie i pomagać urzeczywistniać marzenia. Dzięki swoim wysiłkom sportowcy dają innym ludziom siłę, by uwierzyli we własne możliwości i potencjał, pielęgnując odporność i pragnienie sukcesu. „Find Your Freedom” jest opowieścią o indywidualnych osiągnięciach.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
W ramach partnerstwa firma Canyon będzie również dostarczać rowery do programu „I PROMISE” fundacji LeBrona Jamesa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.media-centre.canyon.com
PS Cezary Dudek (Nextbike Polska): Widoczność rowerów miejskich nie kończy się tylko na użytkownikach
– W Dortmundzie reklama na jednym autobusie (budżet kampanii na 79 rowerach), generowała około 200 tys. kontaktów, podczas gdy rowery przyciągały niemal 8 mln kontaktów. W Lipsku reklamy na słupach osiągnęły 5,9 mln kontaktów w ciągu dekady, miesięczna kampania na 273 rowerach wygenerowała ponad 16 mln kontaktów – o efektywności reklam na rowerach, mierzeniu wyników i ciekawych kampaniach opowiada Cezary Dudek, Head of Marketing w Nextbike Polska.