„Find Your Freedom”: LeBron James i Canyon Bicycles nawiązują współpracę i inspirują młode pokolenia

„Find Your Freedom”: LeBron James i Canyon Bicycles nawiązują współpracę i inspirują młode pokolenia
LeBron James i firma rowerowa Canyon Bicycles rozpoczęli kampanię, w której przekonują, że dwa kółka dają wolność. Jeden z czołowych koszykarzy na świecie, w spocie „Find Your Freedom”, opowiada o tym, jaką rolę w jego dzieciństwie odegrał rower.
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

O tym, jak wykorzystać moc roweru do pokonywania różnorodnych barier, o spełnianiu marzeń i osiąganiu celów opowiada kampania firmy Canyon Bicycles, której twarzą został LeBron James. Koszykarz grający obecnie w Los Angeles Lakers jest jednym z udziałowców marki, a w niespełna 1,5-minutowym klipie „Find Your Freedom” (pol. „Odnajdź swoją wolność”) występuje w towarzystwie innych gwiazd sportu, m.in. Mathieu van der Poela, Fabio Wibmera, Samanthy Soriano oraz Andrew Jacksona.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pokazuje, jak jazda na rowerze może sprzyjać budowaniu więzi, promować dobre samopoczucie i pomagać urzeczywistniać marzenia. Dzięki swoim wysiłkom sportowcy dają innym ludziom siłę, by uwierzyli we własne możliwości i potencjał, pielęgnując odporność i pragnienie sukcesu. „Find Your Freedom” jest opowieścią o indywidualnych osiągnięciach.

W ramach partnerstwa firma Canyon będzie również dostarczać rowery do programu „I PROMISE” fundacji LeBrona Jamesa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.media-centre.canyon.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Cezary Dudek (Nextbike Polska): Widoczność rowerów miejskich nie kończy się tylko na użytkownikach

– W Dortmundzie reklama na jednym autobusie (budżet kampanii na 79 rowerach), generowała około 200 tys. kontaktów, podczas gdy rowery przyciągały niemal 8 mln kontaktów. W Lipsku reklamy na słupach osiągnęły 5,9 mln kontaktów w ciągu dekady, miesięczna kampania na 273 rowerach wygenerowała ponad 16 mln kontaktów – o efektywności reklam na rowerach, mierzeniu wyników i ciekawych kampaniach opowiada Cezary Dudek, Head of Marketing w Nextbike Polska.