O tym, jak wykorzystać moc roweru do pokonywania różnorodnych barier, o spełnianiu marzeń i osiąganiu celów opowiada kampania firmy Canyon Bicycles, której twarzą został LeBron James. Koszykarz grający obecnie w Los Angeles Lakers jest jednym z udziałowców marki, a w niespełna 1,5-minutowym klipie „Find Your Freedom” (pol. „Odnajdź swoją wolność”) występuje w towarzystwie innych gwiazd sportu, m.in. Mathieu van der Poela, Fabio Wibmera, Samanthy Soriano oraz Andrew Jacksona.
Zobacz również
Kampania pokazuje, jak jazda na rowerze może sprzyjać budowaniu więzi, promować dobre samopoczucie i pomagać urzeczywistniać marzenia. Dzięki swoim wysiłkom sportowcy dają innym ludziom siłę, by uwierzyli we własne możliwości i potencjał, pielęgnując odporność i pragnienie sukcesu. „Find Your Freedom” jest opowieścią o indywidualnych osiągnięciach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach partnerstwa firma Canyon będzie również dostarczać rowery do programu „I PROMISE” fundacji LeBrona Jamesa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.media-centre.canyon.com
PS Cezary Dudek (Nextbike Polska): Widoczność rowerów miejskich nie kończy się tylko na użytkownikach
– W Dortmundzie reklama na jednym autobusie (budżet kampanii na 79 rowerach), generowała około 200 tys. kontaktów, podczas gdy rowery przyciągały niemal 8 mln kontaktów. W Lipsku reklamy na słupach osiągnęły 5,9 mln kontaktów w ciągu dekady, miesięczna kampania na 273 rowerach wygenerowała ponad 16 mln kontaktów – o efektywności reklam na rowerach, mierzeniu wyników i ciekawych kampaniach opowiada Cezary Dudek, Head of Marketing w Nextbike Polska.