Lenny Kravitz, Answear i Ray-Ban: wakacyjny pop-up store w Warszawie

Lenny Kravitz, Answear i Ray-Ban: wakacyjny pop-up store w Warszawie
Co wyniknie ze współpracy gwiazdy muzyki, Lenny'ego Kravitza, marki Ray-Ban i sklepu internetowego Answear? Warszawski pop-up store, który od 26 lipca oferuje odwiedzającym dostęp do kolekcji kultowych okularów Ray-Ban.
O autorze
1 min czytania 2024-07-26

Lenny Kravitz dał ostatnio dwa koncerty w Polsce (21.07 w Krakowie i 23.07 w Łodzi), ale to nie koniec muzycznego szaleństwa. Już 26 lipca br. w warszawskim Answear Concept Store w Fabryce Norblina otworzył się bowiem pierwszy pop-up store marki Ray-Ban, z którą współpracuje muzyk. Kravitz jest ambasadorem kolekcji „Reverse”, więc jego muzyki nie mogło zabraknąć podczas uroczystego otwarcia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pop-up będzie funkcjonował od 26.07 przez kolejne dwa tygodnie, a w inauguracyjny weekend na klientów czeka szereg dodatkowych atrakcji. W strefie Ray-Ban pierwsze dwieście osób otrzyma markowe torby Ray-Ban z możliwością personalizacji w punkcie Krawiec. Nadarza się też okazja do dopasowania okularów do kształtu twarzy i to pod okiem specjalistów. W specjalnie przygotowanej strefie fotograficznej uwiecznić stylizację i posłuchać najnowszych przebojów Lenny’ego Kravitza z albumu „Electric Blue Lights”.

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”: kampania Answear.com podpowiada jak radzić sobie z przebodźcowaniem

Platforma sprzedażowa Answear.com prowadzi kampanię zatytułowaną „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”. Jej głównym celem jest wspieranie społeczności w walce z przebodźcowaniem.