Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
„2023 – najgorętszy rok w historii” – czytamy na początkowej planszy klipu. Potem pojawiają się plansze, na których autorzy wideo prezentują informacje na temat rekordowych wydarzeń z 2023 roku związanych z niszczeniem klimatu. Największy pożar na terenie Unii Europejskiej (Grecja), najdłuższy cyklon tropikalny (Mozambik), najcieplejsza jesień w historii (Francja). Podobnych rekordów nie brakuje, a zgromadzenie ich w 60-sekundowym klipie i wzbogacenie komentarzem znanym ze sportowych aren pozwoliło osiągnąć efekt nawiązujący do atmosfery trwających właśnie igrzysk olimpijskich.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Kampanię wyprodukowały agencja kreatywna TRY i firma produkcyjna Aparent. Klip zostanie wyemitowany we francuskiej telewizji tuż przed finałem biegu mężczyzn na 100 metrów w niedzielę 4 sierpnia 2024 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube
PS „Zwycięstwo nie jest dla każdego”: Nike przekonuje, że droga do wygranej rozpoczyna się w głowie sportowca
„Zwycięstwo nie jest dla każdego” to hasło kampanii Nike, w której firma przekonuje, że w nastawieniu na wygraną nie ma nic złego. Twarzami akcji zostali m.in. Serena Williams, LeBron James i Qinwen Zheng.