„Gotuj w domu jak w restauracji”: neon marki Lubella rozświetlił warszawskie Śródmieście

„Gotuj w domu jak w restauracji”: neon marki Lubella rozświetlił warszawskie Śródmieście
W październiku w Warszawie, na fasadzie budynku przy ul. Jaworzyńskiej 11, zobaczyć można mural marki Lubella, który po zmroku podświetla się. To część kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
O autorze
1 min czytania 2024-10-11

Świecący mural prezentujący klasyczne odmiany makaronów Lubella jest kontynuacją działań z początku 2024 roku, których celem jest udowodnienie, że z produktami marki można cieszyć się restauracyjnymi daniami w domu, a wszystko to w znacznie niższej cenie. Wówczas na warszawskiej Pradze zagościła jednodniowa restauracja sygnowana przez brand.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy muralu Lubelli wykorzystali efekt motion, czyli połączyli ręczne malowidła z mappingiem. W ten sposób nie tylko zwrócili uwagę przechodniów na instalację, ale też automatycznie rozświetlili wnętrza „domowych restauracji”, którymi na co dzień może się cieszyć każdy z nas.

Kampania „Gotuj w domu jak w restauracji” obejmuje telewizję, YouTube’a, Metę, TikToka oraz platformy VOD. Lubella nawiązała również współpracę z influencerami połączonymi w duety, aby wspólnie przygotowywali potrawy na bazie makaronów. Stworzono także platformę komunikacyjną „Pysznie na tym wyjdziesz”. Za działania odpowiadają: agencje reklamowe Feeders, DDOB, Good Looking Studio oraz dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Lubella po raz kolejny startuje z programem edukacyjnym dla szkół