Głównym elementem kampanii „ME, MYSELF & TOUCH” jest 60-sekundowy spot wideo, w którym świetnie rozpoznawalne przedstawicielki rozmaitych branż namawiają Polki do regularnego samobadania. Pomysłodawczynią akcji, w której jednym głosem mówią m.in. aktorki, celebrytki, influencerki i kobiety zajmujące czołowe stanowiska w zarządach fundacji, jest Tala Dolgowska. Absolwentka Szkoły Wajdy pracowała dotychczas m.in. dla takich marek jak YSL i Miu Miu, a teraz postanowiła wykorzystać swoje umiejętności w słusznej sprawie, jaką jest akcja z okazji Pink October.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W nagraniu nie tylko widać doskonale znane twarze, ale również słychać przebój zespołu Maanam „Kocham cię, kochanie moje”. Tym razem wykonuje go jednak artystka, producentka muzyczna i DJ-ka VOLA default.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Samobadanie piersi powinno być nawykiem każdej kobiety. Powinno być także najważniejszym zabiegiem upiększającym. Dzięki temu każda z nas ma szansę zachować piersi, jeśli przyjdzie choroba. Bardzo spodobał mi się pomysł „ME, MYSELF & TOUCH” i połączenie samobadania piersi z plastycznością i pięknem tańca. Swoim aktywnym udziałem w tej niestandardowej profilaktycznej inicjatywie chcę powiedzieć wszystkim kobietom, że dbanie o siebie jest ważne i piękne – tłumaczy Elżbieta Kozik, Prezeska Stowarzyszenia PARS.
Poza klipem wideo, „ME, MYSELF & TOUCH” obejmuje również profil na Instagramie, na którym można znaleźć treści dotyczące, a także wlepki widoczne na lustrach i witrynach. Każda z nich została opatrzona kodem QR przenoszącym na instagramowy profil kampanii, a także hasłem „Scan(.)&(.)Touch” i przypomnieniem, że warto zatrzymać się na chwilę i zadbać o zdrowe piersi. Nawołują do tego także hasła: „TOUCH YOURSELF, BECAUSE WHY NOT?” (pol. „Dotknij się, bo dlaczego nie?”), „YOU CAN LOOK AND YOU SHOULD TOUCH” (pol. „Możesz patrzeć i powinnaś dotknąć”) i „CHECKING IS CARING” (pol. „Sprawdzanie to dbanie”).
Produkcją spotu zajął się Moon Films, za postprodukcję odpowiada Vein Postproduction. Stworzenie strategii i komunikacji kampanii (m.in. działań PR oraz obecności w mediach społecznościowych) leżało po stronie agencji albo albo. Za stronę wizualną kampanii odpowiada natomiast Martyna Wędzicka-Obuchowicz [WEDZICKA].
Patronat nad kampanią objęły fundacje: Rak’n’Roll, Polskie Amazonki Ruch Społeczny PARS, Fundacja Piękniejsze Życie, Fundacja Onkologiczna Rakiety, Alivia Onkofundacja oraz Fundacja OnkoCafe-Razem Lepiej.
Zdjęcia: mat. pras.