Zgodnie z badaniami, 64% dorosłych Amerykanów uważa, że oszczędza pieniądze, zmniejszając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby (Statista, 2024). Marka The Ordinary chce pokazać, że rozumie codzienność swoich klientów oraz problemy, z którymi mierzą się na co dzień. Jednym z nich jest odczuwanie presji inflacji. W celu pomocy konsumentom, firma proponuje eksperymentalny model cenowy, który nazwano „Choose a Price”.
Chodzi o to, by to klient wybrał jedną z trzech zaproponowanych przez markę cen. Do wyboru jest pełna cena, 23% zniżki lub 40% zniżki, w zależności od tego, na co może sobie pozwolić kupujący. Akcja dotyczy jednego z zestawów kosmetyków od The Ordinary dostępnego w sklepie internetowym.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Testowanie modelu cenowego potrwa do końca października br. Następnie marka zadecyduje czy chciałaby go pozostawić.