„Choose a Price”: The Ordinary proponuje, by to klient wybrał, ile zapłaci za produkt

„Choose a Price”: The Ordinary proponuje, by to klient wybrał, ile zapłaci za produkt
Marka The Ordinary wprowadza testowo nowy model cenowy. „Choose a Price" polega na tym, że klient może zapłacić za produkty pełną cenę, skorzystać z 23% zniżki lub z 40% zniżki.
O autorze
1 min czytania 2024-10-23

Zgodnie z badaniami, 64% dorosłych Amerykanów uważa, że oszczędza pieniądze, zmniejszając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby (Statista, 2024). Marka The Ordinary chce pokazać, że rozumie codzienność swoich klientów oraz problemy, z którymi mierzą się na co dzień. Jednym z nich jest odczuwanie presji inflacji. W celu pomocy konsumentom, firma proponuje eksperymentalny model cenowy, który nazwano „Choose a Price”.

Chodzi o to, by to klient wybrał jedną z trzech zaproponowanych przez markę cen. Do wyboru jest pełna cena, 23% zniżki lub 40% zniżki, w zależności od tego, na co może sobie pozwolić kupujący. Akcja dotyczy jednego z zestawów kosmetyków od The Ordinary dostępnego w sklepie internetowym.

Testowanie modelu cenowego potrwa do końca października br. Następnie marka zadecyduje czy chciałaby go pozostawić.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Marka The Ordinary rezygnuje ze współpracy z celebrytami – stawia na naukę

PS2 Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się