Marka SHEIN ogłosiła, że rusza w trasę specjalnie przygotowanym mobilnym showroomem „Cloud Car”. Akcja miała odbyć się w sześciu popularnych kampusach uniwersyteckich – w Katowicach, Gliwicach, Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [27.05-02.06.2025]: Best Brands Poland 2025, plakaty o „zaginionych” promują projekt influencerów, dlaczego marki robią cringe na TikToku
-
Best Brands Poland 2025: Tarczyński, InPost, Netflix, BLIK, Lipton oraz Apart najsilniejszymi markami w Polsce
-
#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów
Studenci sprzeciwiają się polityce SHEIN
Do akcji jednak nie dojdzie w Poznaniu i Krakowie. Studenci Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie nie zgodzili się, by na terenie ich kampusów stanął „Cloud Car”. W tym celu, samorządy studenckie podjęły działania, które ostatecznie doprowadziły do tego, że władze uniwersytetów wycofały zgody na wynajęcie terenu przez SHEIN.
Studenci UAM wydali oświadczenie, w którym podkreślili, że akcja chińskiej marki nie jest zgodna z wartościami Uniwersytetu oraz zasadami odpowiedzialności społecznej i ekologicznej. Dodali również, że działalność SHEIN wzbudza w nich wątpliwości etyczne i środowiskowe.
#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów
Zdjęcie główne: sheinpl_official
Słuchaj podcastu NowyMarketing