„Homeless Delivery”: świąteczna akcja Soup Kitchen London i platformy Just Eat zamienia posiłki w darowiznę

„Homeless Delivery”: świąteczna akcja Soup Kitchen London i platformy Just Eat zamienia posiłki w darowiznę
Londyńska organizacja charytatywna Soup Kitchen London połączyła siły z platformą do zamawiania jedzenia Just Eat. W ramach akcji „Homeless Delivery”, w okresie przedświątecznym można złożyć zamówienie na wirtualny posiłek i w ten sposób przekazać darowiznę finansową na rzecz osób w kryzysie bezdomności.
O autorze
1 min czytania 2024-12-19

„Homeless Delivery” (pol. Bezdomna dostawa) to kampania, której celem jest wsparcie osób doświadczających kryzysu bezdomności. Zasady są proste: na Wyspach Brytyjskich można zamówić wybrany posiłek, korzystając z internetowej platformy Just Eat i w ten sposób dołożyć swoją cegiełkę na rzecz jadłodajni oferujących ciepłe posiłki osobom bez dachu nad głową.

Poza łatwą w przekazaniu darowizną, mieszkańcy Wielkie Brytanii i odwiedzający kraj turyści zobaczą również reklamy outdoorowe prezentujące opakowania dań dostarczanych na co dzień przez Just Eat wraz z rachunkami. Na paragonach można przeczytać m.in. takie hasła, jak: „x1 Jedyna kolacja wigilijna, o którą nie trzeba było prosić” i „x1 Ciepła kolacja wigilijna po raz pierwszy od lat”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Homeless Delivery” to kolejna odsłona akcji „Homeless Christmas Dinners” stworzonej przez Wonderhood Studios. Ówczesna kampania skupiała się na prezentowaniu społeczeństwu fotografii pokazujących martwą naturę i jednocześnie nawiązujących do posiłków spożywanych przez osoby w kryzysie bezdomności w okresie gwiazdkowym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Instagram

PS „Unwelcome home”: Zaniedbany domek dla lalek od IKEA zwraca uwagę na bezdomność wśród dzieci