Wojciech Mann w humorystycznym wideo robi unboxing i przekonuje: „Celebryci mają lepiej”

Wojciech Mann w humorystycznym wideo robi unboxing i przekonuje: „Celebryci mają lepiej”
Wojciech Mann parodiuje influencerów i organizuje unboxing nowego czajnika. Pod wideo pt. „Celebryci mają lepiej” na kontach dziennikarza w social mediach wprost roi się od komentarzy tej humorystycznej akcji.
O autorze
1 min czytania 2025-01-08

Na początku stycznia 2025 roku na koncie Wojciecha Mamma w mediach społecznościowych pojawił się niespełna 1,5-minutowy filmik zatytułowany „Celebryci mają lepiej”. Dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz wieloletni prowadzący program „Szansa na sukces” w Telewizji Polskiej dzieli się w nim z internautami informacją o najnowszym zakupie. „Słuchajcie, właśnie przyjechał kurier. […] Nie mogę się doczekać, będzie taka jazda! Ale wszystko wam pokażę” – zapowiada, a potem następuje nietypowy unboxing.

„A właściwie unbaging” – jak z humorem zauważa Mann, wyjmując z papierowej torebki niewielki, emaliowany czajnik. I to właśnie dobrze znane, tradycyjne urządzenie AGD staje się pretekstem do tego, aby w wyjątkowo wdzięczny sposób sparodiować tradycyjne, często i chętnie oglądane przez followersów na całym świecie unboxingi przeprowadzane przez influencerów i celebrytów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mann podchodzi do zadania profesjonalnie: nie tylko dokładnie prezentuje czajnik, ale też opowiada o jego (nader licznych) zaletach, twierdząc na przykład, że został on wykonany ręcznie, specjalnie na zamówienie i jest zrobiony ze złota, a czarna emalia to jedynie sposób na to, „żeby bogactwem tak znowu nie świecić w oczy”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Chciałem się wam pochwalić, bo chyba to jest jedyny na świecie. Mój” – z rozbrajającym uśmiechem kończy swój nietypowy unboxing Wojciech Mann. Nagranie już zdobyło na Facebooku niemal 37 tys. reakcji i wiele komentarzy, a na Instagramie niemal 400 komentarzy internautów zachwyconych niecodziennym nagraniem dziennikarza. Wśród głosów pojawiają się m.in. humorystyczne komentarze nawiązujące stylem do wideo Manna, a nawet… propozycje zakupu podobnego czajnika przez internautów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: Facebook

PS #NewYearsUnresolution: Dove zachęca do sprzeciwiania się standardom piękna w postanowieniach noworocznych