Na początku stycznia 2025 roku na koncie Wojciecha Mamma w mediach społecznościowych pojawił się niespełna 1,5-minutowy filmik zatytułowany „Celebryci mają lepiej”. Dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz wieloletni prowadzący program „Szansa na sukces” w Telewizji Polskiej dzieli się w nim z internautami informacją o najnowszym zakupie. „Słuchajcie, właśnie przyjechał kurier. […] Nie mogę się doczekać, będzie taka jazda! Ale wszystko wam pokażę” – zapowiada, a potem następuje nietypowy unboxing.
Zobacz również
„A właściwie unbaging” – jak z humorem zauważa Mann, wyjmując z papierowej torebki niewielki, emaliowany czajnik. I to właśnie dobrze znane, tradycyjne urządzenie AGD staje się pretekstem do tego, aby w wyjątkowo wdzięczny sposób sparodiować tradycyjne, często i chętnie oglądane przez followersów na całym świecie unboxingi przeprowadzane przez influencerów i celebrytów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Mann podchodzi do zadania profesjonalnie: nie tylko dokładnie prezentuje czajnik, ale też opowiada o jego (nader licznych) zaletach, twierdząc na przykład, że został on wykonany ręcznie, specjalnie na zamówienie i jest zrobiony ze złota, a czarna emalia to jedynie sposób na to, „żeby bogactwem tak znowu nie świecić w oczy”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Chciałem się wam pochwalić, bo chyba to jest jedyny na świecie. Mój” – z rozbrajającym uśmiechem kończy swój nietypowy unboxing Wojciech Mann. Nagranie już zdobyło na Facebooku niemal 37 tys. reakcji i wiele komentarzy, a na Instagramie niemal 400 komentarzy internautów zachwyconych niecodziennym nagraniem dziennikarza. Wśród głosów pojawiają się m.in. humorystyczne komentarze nawiązujące stylem do wideo Manna, a nawet… propozycje zakupu podobnego czajnika przez internautów.
Zdjęcie główne: Facebook