„ALAS” po hiszpańsku oznacza „skrzydła”, co ma być metaforą odporności. Nazwa sugeruje, że dostawcy nie tylko dostarczają jedzenie, ale sprawiają, że to co zwyczajne, rośnie do rangi czegoś niezwykłego. Sieć restauracji zwraca uwagę m.in. na stawianie czoła złym warunkom atmosferycznym czy pokonywanie wielu kilometrów dziennie.
W ramach akcji powstały kreacje wizualne, w których McDonald’s wykorzystał swoje logo. Zdjęcia prezentują dostawców ustawionych przed restauracjami sieć fast-food na tle tzw. „złotych łuków”. Iluzja sprawia, że bohaterowie kampanii otrzymują w tej sposób skrzydła. Każde ze zdjęć pokazuje pracę w różnych warunkach (np. w śniegu, ulewnym deszczu czy podczas mroźnych nocy). Na każdej fotografii dodane również hasła, takie jak „Superbohaterze północy, dziękuję” czy „Superbohaterowie ze śniegu, dziękujemy”.
Zobacz również


Kampania jest promowana w Hiszpanii. Obejmuje nośniki zewnętrzne (billboardy i nośniki cyfrowe), reklamy w aplikacjach i witrynach pogodowych.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Za kampanię odpowiada agencja TBWA\Spain. Zdjęcia wykonał Ale Burset.
Słuchaj podcastu NowyMarketing