Bez zmian w czołówce największych profili
Na podium największych kont obyło się bez zmian, ale nie bez ruchu.
Profil @laczynaspilka zwiększył liczbę obserwujących o 100 tys. i umocnił się na pierwszej pozycji. @domgenzie nie zanotował wzrostu, ale i tak zachował drugą lokatę. @netflixpl nadrabia straty do lidera – przyciągnął w maju aż 100 tys. nowych obserwujących.
Zobacz również
Trzecią najszybciej rosnącą marką w czołówce był @redbullpolska, który zanotował wzrost o 37 tys. followersów. Przełożyło się to również na sukcesy w pozostałych rankingach.

OficjalneZero nowym liderem zaangażowania
W maju to OficjalneZero zgarnęło tytuł najbardziej angażującego profilu – zebrało aż 6,02 mln interakcji. Co ważne: cały wynik pochodził z działań organicznych. W porównaniu do kwietnia oznacza to wzrost aż o 2,68 mln.
Sotrender: TikTok w Polsce w 2025 roku [RAPORT]
Polsat spadł na drugie miejsce z wynikiem 4,25 mln interakcji. Na trzecim miejscu znalazł się Onet – również z w pełni organicznym wynikiem na poziomie 2,66 mln.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za nimi uplasowały się Netflix i Goniec.pl – oba profile wyraźnie przyspieszyły dzięki działaniom sponsorowanym. Netflix zwiększył swoje zaangażowanie o 1,79 mln, a Goniec o 1,74 mln.

Polsat zasięgowo zbliża się do Lidla
Lidl Polska nadal dominuje pod względem wyświetleń – zanotował ich 143 mln. To nadal bardzo mocny wynik, choć o 30 mln niższy niż w kwietniu. Polsat z kolei zwiększył swój wynik o 31 mln i łącznie osiągnął 106 mln wyświetleń, co mocno zbliżyło go do lidera. Oba profile publikowały treści sponsorowane, ale warto zauważyć, że w przypadku Polsatu był to tylko jeden post.
Podium zamknęło OficjalneZero, które także zrobiło krok naprzód – 72 mln wyświetleń i wzrost o 35 mln.
Trzecim kontem o największym wzroście liczby odtworzeń był Netflix, który zyskał aż 53 mln dodatkowych wyświetleń w porównaniu do kwietnia.
Co ciekawe, wśród profili z największymi zasięgami dominowały treści sponsorowane, natomiast profile z najwyższym zaangażowaniem bazowały w większości na działaniach organicznych.

Polsat mocno przyspieszył – publikując ponad pół tysiąca postów
Pod względem liczby publikacji Polsat zdeklasował wszystkich – opublikował aż 557 postów, czyli o 134 więcej niż w kwietniu.
Na drugie miejsce awansowało OficjalneZero, które opublikowało 265 filmów. Trzecie miejsce zajęło @ttv.pl z 228 postami, mimo że w porównaniu z kwietniem zmniejszyło swoją aktywność.
Znaczący wzrost liczby opublikowanych materiałów zanotował @swiatgwiazd.pl – dodając ich o 113 więcej niż w kwietniu, wskoczył na piąte miejsce w rankingu aktywności.

Wideo @streammaxpolska oglądano najchętniej
Jeśli spojrzymy nie na całe konta, a na pojedyncze posty, liderem pod względem liczby odtworzeń zostaje @streammaxpolska. Ich najczęściej oglądane wideo przekroczyło 16 mln wyświetleń.
W zestawieniu TOP6 aż trzykrotnie pojawiło się też @kfc_pl.
Mimo wszystko, liczby w maju były dużo niższe niż w kwietniu. Żaden z majowych postów nie zbliżył się do wyniku lidera z poprzedniego miesiąca (ponad 24 mln).

Film @ttv.pl angażował najbardziej
Pod względem Activity Index najlepszym materiałem okazał się film opublikowany przez @ttv.pl. Na podium znalazły się również dwa posty z profilu Netflix Polska.
W odróżnieniu od kwietnia, konkurencja w czołówce była bardziej wyrównana. Żaden post nie przekroczył granicy 600 tys. punktów Activity Index, która miesiąc wcześniej została przełamana przez TVP Sport.
Warto spojrzeć, jak rozkładały się źródła wyników. W rankingu najczęściej oglądanych postów niemal wszystkie treści były sponsorowane. Z kolei w zestawieniu tych najbardziej angażujących dominowały działania wyłącznie organiczne.

źródło: mat. prasowe