TikTok Trends maj 2025: OficjalneZero liderem zaangażowania

TikTok Trends maj 2025: OficjalneZero liderem zaangażowania
Sprawdź, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników TikToka w maju 2025 według raportu TikTok Trends Sotrender.
O autorze
2 min czytania 2025-06-17

Bez zmian w czołówce największych profili

Na podium największych kont obyło się bez zmian, ale nie bez ruchu.

Profil @laczynaspilka zwiększył liczbę obserwujących o 100 tys. i umocnił się na pierwszej pozycji. @domgenzie nie zanotował wzrostu, ale i tak zachował drugą lokatę. @netflixpl nadrabia straty do lidera – przyciągnął w maju aż 100 tys. nowych obserwujących. 

Trzecią najszybciej rosnącą marką w czołówce był @redbullpolska, który zanotował wzrost o 37 tys. followersów. Przełożyło się to również na sukcesy w pozostałych rankingach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

OficjalneZero nowym liderem zaangażowania

W maju to OficjalneZero zgarnęło tytuł najbardziej angażującego profilu – zebrało aż 6,02 mln interakcji. Co ważne: cały wynik pochodził z działań organicznych. W porównaniu do kwietnia oznacza to wzrost aż o 2,68 mln.

Polsat spadł na drugie miejsce z wynikiem 4,25 mln interakcji. Na trzecim miejscu znalazł się Onet – również z w pełni organicznym wynikiem na poziomie 2,66 mln.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za nimi uplasowały się Netflix i Goniec.pl – oba profile wyraźnie przyspieszyły dzięki działaniom sponsorowanym. Netflix zwiększył swoje zaangażowanie o 1,79 mln, a Goniec o 1,74 mln.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Polsat zasięgowo zbliża się do Lidla 

Lidl Polska nadal dominuje pod względem wyświetleń – zanotował ich 143 mln. To nadal bardzo mocny wynik, choć o 30 mln niższy niż w kwietniu. Polsat z kolei zwiększył swój wynik o 31 mln i łącznie osiągnął 106 mln wyświetleń, co mocno zbliżyło go do lidera. Oba profile publikowały treści sponsorowane, ale warto zauważyć, że w przypadku Polsatu był to tylko jeden post.

Podium zamknęło OficjalneZero, które także zrobiło krok naprzód – 72 mln wyświetleń i wzrost o 35 mln. 

Trzecim kontem o największym wzroście liczby odtworzeń był Netflix, który zyskał aż 53 mln dodatkowych wyświetleń w porównaniu do kwietnia.

Co ciekawe, wśród profili z największymi zasięgami dominowały treści sponsorowane, natomiast profile z najwyższym zaangażowaniem bazowały w większości na działaniach organicznych.

Polsat mocno przyspieszył – publikując ponad pół tysiąca postów

Pod względem liczby publikacji Polsat zdeklasował wszystkich – opublikował aż 557 postów, czyli o 134 więcej niż w kwietniu. 

Na drugie miejsce awansowało OficjalneZero, które opublikowało 265 filmów. Trzecie miejsce zajęło @ttv.pl z 228 postami, mimo że w porównaniu z kwietniem zmniejszyło swoją aktywność.

Znaczący wzrost liczby opublikowanych materiałów zanotował @swiatgwiazd.pl – dodając ich o 113 więcej niż w kwietniu, wskoczył na piąte miejsce w rankingu aktywności.

Wideo @streammaxpolska oglądano najchętniej

Jeśli spojrzymy nie na całe konta, a na pojedyncze posty, liderem pod względem liczby odtworzeń zostaje @streammaxpolska. Ich najczęściej oglądane wideo przekroczyło 16 mln wyświetleń.

W zestawieniu TOP6 aż trzykrotnie pojawiło się też @kfc_pl. 

Mimo wszystko, liczby w maju były dużo niższe niż w kwietniu. Żaden z majowych postów nie zbliżył się do wyniku lidera z poprzedniego miesiąca (ponad 24 mln).

Film @ttv.pl angażował najbardziej

Pod względem Activity Index najlepszym materiałem okazał się film opublikowany przez @ttv.pl. Na podium znalazły się również dwa posty z profilu Netflix Polska.

W odróżnieniu od kwietnia, konkurencja w czołówce była bardziej wyrównana. Żaden post nie przekroczył granicy 600 tys. punktów Activity Index, która miesiąc wcześniej została przełamana przez TVP Sport.

Warto spojrzeć, jak rozkładały się źródła wyników. W rankingu najczęściej oglądanych postów niemal wszystkie treści były sponsorowane. Z kolei w zestawieniu tych najbardziej angażujących dominowały działania wyłącznie organiczne.

źródło: mat. prasowe

PS TikTok Trends kwiecień 2025: Lidl Polska osiągnął 172 miliony wyświetleń