Facebook Trends czerwiec 2025: posty o remake’u Silent Hill i współpracy BIG STAR z Pią Skrzyszowską najlepsze w miesiącu

Facebook Trends czerwiec 2025: posty o remake’u Silent Hill i współpracy BIG STAR z Pią Skrzyszowską najlepsze w miesiącu
Zobacz, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników Facebooka w czerwcu 2025 według raportu Facebook Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-07-10

Uwagę społeczności na Facebooku przykuło ogłoszenie remake’u kultowej gry Silent Hill. Szerokim echem odbił się także post pewnej marki modowej o współpracy ze sprinterką Pią Skrzyszowską oraz wspomnienie wybitnego absolwenta na profilu Politechniki Łódzkiej.

Sprawdź pełny raport Facebook Trends czerwiec 2025.

Bloober Team ogłasza remake Silent Hill

W kategorii Technologie i sprzęt największy awans zanotował Bloober Team, który skoczył o 47 miejsc na 6. pozycję w rankingu aktywności użytkowników. Profil awansował także o 2 lokaty w rankingu zaangażowania, zajmując 8. miejsce ze wzrostem o 82%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Awanse te były efektem ogłoszenia prac nad remakiem kultowej gry Silent Hill – post z tą informacją trafił na 3. miejsce w zestawieniu najlepszych treści czerwca w tej kategorii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Selekcja denimowa Pii

W kategorii Moda profil BIG STAR JEANS zanotował wzrost zaangażowania o 65%, co pozwoliło mu awansować o 10 pozycji na 8. miejsce w rankingu. Konto podskoczyło też o 4 lokaty w rankingu aktywności, zajmując 7. miejsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najlepszy post czerwca w tej kategorii pochodził właśnie od BIG STAR JEANS i dotyczył współpracy z ambasadorką marki, sprinterką Pią Skrzyszowską.

Kosmiczny absolwent

Na dobę przed jego lotem w kosmos, Politechnika Łódzka przybliżyła na swoim profilu fakty z życia studenckiego swojego absolwenta, Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego. Zaowocowało to awansem o 14 pozycji na 9. miejsce w rankingu aktywności użytkowników w kategorii Uczelnie wyższe.

Post znalazł się oczywiście w gronie najlepszych treści miesiąca.

źródło: Sotrender

PS Facebook Trends luty 2025: Wzrost zaangażowania o 2143% na profilu Lindt, dzięki dubajskiej czekoladzie