Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

TikTok Trends sierpień 2025: Netflix z najchętniej oglądanym postem, Eurosport z viralem z US Open

analiza sotrender tiktok sierpien 2025
Przeczytaj o najciekawszych treściach użytkowników TikToka w sierpniu 2025 roku według raportu TikTok Trends Sotrender.
O autorze
3 min czytania 2025-09-08

Eurosport udostępnił w tym miesiącu głośne nagranie z US Open. Post stał się drugim najlepszym pod względem zaangażowania.

Kto tak naprawdę korzysta z TikToka?

Sotrender przygotował analizę demografii polskich użytkowników TikToka.

  • Największą grupę stanowią osoby w wieku 25–34 lata – średnio 2,4 mln kobiet i 1,7 mln mężczyzn aktywnie korzysta z aplikacji. TikTok to już nie tylko przestrzeń dla nastolatków, ale także codzienny kanał komunikacji dla millenialsów.
  • Na drugim biegunie ciekawie wygląda grupa 55+, w której również widać znaczącą aktywność w aplikacji – średnio blisko 600 tys. kobiet i 320 tys. mężczyzn.
  • Nie można pominąć również 18–24-latków, którzy wciąż są sercem platformy. To ponad 3 mln użytkowników łącznie, odpowiadających za dużą część trendów i viralowych zjawisk.

Goniec na szczycie rankingu zaangażowania

W sierpniu najmocniej błyszczał Goniec. Marka zaznaczyła swoją obecność praktycznie w każdej tabeli, a przede wszystkim awansowała na pierwsze miejsce wśród najbardziej angażujących profili. W sumie zgromadziła 6,29 mln interakcji, czyli aż o 4,03 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Widać, że mocno wsparła się działaniami sponsorowanymi – i to się opłaciło.

Tuż za Gońcem uplasował się Super Express, który także notował imponujące przyrosty. Zwiększył swoje zaangażowanie aż o 2,18 mln, co dało mu drugie miejsce w zestawieniu. Onet również może mówić o dużym sukcesie. Dzięki wzrostowi o 1,32 mln wskoczył z siódmego na piąte miejsce i zakończył miesiąc z wynikiem 2,84 mln interakcji.

Lidl ponownie z największą liczbą odtworzeń

W sierpniu na szczycie rankingu pod względem liczby wyświetleń ponownie znalazł się Lidl. Marka utrzymała prowadzenie, choć tym razem zanotowała spadek – jej treści odtworzono aż o 45 mln mniej razy niż w lipcu. To wciąż jednak wynik, który trudno było przebić.

Najbliżej był Super Express, który z 97 mln wyświetleń uplasował się na drugim miejscu. Co ważne – był to jedyny profil w czołówce, który cały wynik zbudował w pełni organicznie, bez wsparcia płatnych kampanii.

Największym zwycięzcą sierpnia w tej kategorii okazał się jednak Goniec. Profil odnotował wzrost o 53 mln i dzięki temu wskoczył na trzecie miejsce z wynikiem 89 mln. Zaraz za nim znalazł się Netflix, który zwiększył liczbę odtworzeń o 46 mln.

Do TOP20 udało się też przebić profilowi TVN – wszystko za sprawą mocnego przyrostu na poziomie 30 mln wyświetleń.

Super Express nadal najaktywniejszy

W rankingu najaktywniejszych profili w sierpniu ponownie triumfował Super Express. Co więcej – nie tylko utrzymał pozycję lidera, ale jeszcze zwiększył tempo publikacji, dodając o 35 postów więcej niż w lipcu.

Na drugim miejscu znalazł się Goniec, który opublikował aż 281 materiałów. Największe przyrosty liczby publikacji należały jednak do innych graczy. TVN opublikował aż o 194 posty więcej niż w lipcu, Polsat zwiększył swoją aktywność o 136 treści, a Oficjalne Zero – o 92.

Netflix dominował wśród najchętniej oglądanych treści

Sierpniowy ranking najchętniej oglądanych filmów należał do Netflixa. Na pierwszym miejscu znalazł się jego post promujący kolejny sezon serialu „Wednesday”, który zgromadził ponad 22 mln wyświetleń. Co więcej, platforma zajęła jeszcze dwie pozycje w TOP6, udowadniając, że potrafi w pełni wykorzystać potencjał TikToka do promocji swoich największych produkcji.

Na drugim miejscu również uplasowała się filmowa zapowiedź – tym razem z profilu @tylko_hity, która także przekroczyła barierę 20 mln wyświetleń.

Warto podkreślić, że wszystkie sześć najchętniej oglądanych postów w sierpniu było materiałami sponsorowanymi. To pokazuje, jak duży wpływ na ranking mają kampanie płatne, a Netflix jest w tym obszarze absolutnym liderem.

Wideo Eurosportu w czołówce najbardziej angażujących

Również pod względem najbardziej angażujących postów sierpień należał do Netflixa – platforma uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu.

Ale to nie Netflix, a Eurosport był autorem wideo, o którym mówiło się najwięcej. Viral z US Open – nagranie, na którym polski biznesmen wyrywa dziecku czapkę z autografem Kamila Majchrzaka – obiegł całą sieć. Post stał się drugim najlepszym materiałem miesiąca na TikToku pod względem zaangażowania.

Warto podkreślić, że oba materiały osiągnęły te wyniki wyłącznie w pełni organicznie.

Netlix nadal największym profilem

W czołówce największych kont na TikToku nie zaszły większe zmiany. Na szczycie wciąż znajduje się Netflix, który nie tylko utrzymał pozycję lidera, ale też dalej się umocnił – w sierpniu zyskał kolejne 100 tys. obserwujących. To konsekwentny trend wzrostowy, który pozwala platformie jeszcze bardziej odjeżdżać konkurencji.

Warto odnotować także Goniec, który znalazł się wśród najszybciej rosnących profili. Zdobył 38 tys. nowych obserwujących i coraz śmielej umacnia swoją pozycję w zestawieniu.

Zestawienie Sotrender nie uwzględnia wszystkich polskich marek obecnych na TikToku. Analizowane są tylko te profile, które znajdują się w bazie.

PS TikTok Trends lipiec 2025: green light dla Netflixa, potężny wzrost Energylandii, Allegro z największą liczbą wyświetleń