Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Facebook podejmuje próbę przywrócenia popularnych „zaczepek”

zaczepki facebook
Facebook kolejny raz chce wskrzesić „pokes”, czyli tzw. zaczepki. Meta liczy na viralowy efekt wśród młodszego pokolenia.
O autorze
1 min czytania 2025-09-08

Facebook chce wrócić do korzeni. Meta odświeża kolejne funkcje sprzed lat w nieco odświeżonej wersji. Wszystko po to, by nawiązać do dawnego klimatu portalu, który kiedyś budował unikalność platformy.

Zaczepki wracają

Meta wyraźnie kieruje swoją strategię do młodszej grupy odbiorców. Facebook ponownie przywrócił przycisk „poke”, czyli możliwość zaczepienia innego użytkownika. Na wzrost zainteresowania ma wpłynąć element grywalizacji – wraz z rosnącą liczbą „pokes”, odblokowywane są np. odznaki. Platforma promuje tę metodę jako sposób na podtrzymywanie kontaktów ze znajomymi, ponieważ to ich można zaczepiać.

Funkcja zaczepek na pewno może wzbudzić nostalgię, ale wątpliwość budzi jej praktyczność. Mimo to, Meta liczy na zaangażowanie użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opcja jest dostępna na stronie.

PS Fanpage na Facebooku w 2025 roku – jeszcze warto, czy czas odpuścić [OPINIE]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się