TikTok Ad Awards to…
- Największy globalny konkurs TikToka.
- Przestrzeń dla firm, agencji i działów marketingu, które łączą kreatywność z nowoczesnym podejściem do reklamy i potrafią realnie wpłynąć na biznes, dzięki kampaniom na TikToku.
W zeszłym roku jury doceniło aż 32 kampanie z Polski, Rumunii i Czech. W tym roku TikTok ponownie zaprasza marketerów do udziału. To idealna okazja, żeby pokazać swoje sukcesy i spróbować zawalczyć o tytuł najlepszych.
>>> Zgłoszenia są przyjmowane tylko do 24 września. Nie przegap szansy! Zgłoś kampanię.
Dołącz do grona zwycięzców
Prześlij zgłoszenie i dołącz do grona zwycięzców TikTok Ad Awards. Możesz znaleźć się wśród laureatów, których kampanie wyróżniły się w ubiegłych latach.
Jeśli twoja kampania jest jak #DoritosBoldSquad, która w 2024 roku zaangażowała w jeden dzień aż 3,2 mln unikalnych użytkowników TikToka i zwiększyła udział marki Doritos Romania na rynku o prawie 8%. Albo jak akcja MASPEX i Rossmann z 2023 roku, która doskonale połączyła kreatywność z głębokim zrozumieniem platformy, zdobywając uznanie ekspertów i społeczności TikToka. A może jak sklep Andżela.pl, który w kategorii SMB pokazał, że lokalne marki także mają siłę, by się wyróżnić i skutecznie budować relacje z odbiorcami?
Nie czekaj – prześlij swoje zgłoszenie i pokaż, że potrafisz tworzyć kampanie, które nie są tylko reklamą, ale też angażują użytkowników TikToka. Do 24 września masz jeszcze szansę, by być może zapisać się na liście laureatów.

W jakich kategoriach powalczą zgłoszone projekty?
- Greatest Creative – najbardziej kreatywne podejście do kampanii.
- Greatest Impact – kampanie, które angażują wokół ważnych kwestii społecznych.
- Greatest Performance – skuteczność w dolnej części lejka sprzedażowego.
- Greatest Branding – wyjątkowe kampanie budujące markę.
- Greatest TikTok – nagroda główna dla najlepszej kampanii roku.
– TikTok Ad Awards to celebracja marek, które myślą odważnie, stawiają na autentyczną komunikację i potrafią wykorzystać język platformy do budowania relacji i realizacji celów biznesowych. To szansa, by pokazać siłę pomysłów, które inspirują i zostają z odbiorcami na długo – mówi Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Central Europe.
Artykuł reklamowy powstały we współpracy z TikTok Polska.