Facebook Trends listopad 2025: kampania „Zabawki z czasem się nudzą” najbardziej angażującym postem

facebook trends sotrender
Zobacz, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników Facebooka w listopadzie 2025 według raportu Facebook Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-12-08

Wiele świątecznych kampanii społecznych miało swoją premierę już w listopadzie. Które szczególnie zwróciły uwagę internautów na Facebooku?

Zwierzę to nie rzecz

Na Facebooku uwagę zarówno Sotrendera, jak i internautów, zwróciła kampania Doliny Noteci „Zabawki z czasem się nudzą”, której celem jest przypomnienie, że zwierzę to nie rzecz i nie powinno stawać się nieprzemyślanym prezentem świątecznym.

Wzruszające wideo opublikowane na profilu marki było trzecim najbardziej angażującym postem w kategorii „Zwierzęta”, z liczbą ponad 12 tys. reakcji i ponad 7 tys. udostępnień.

200 lat Politechniki Warszawskiej

Politechnika Warszawska obchodzi w tym roku swoje 200lecie. W związku z tym przygotowano „Zabawę z okazji #200latPW”, w ramach której wybierane było ulubione miejsce na Politechnice Warszawskiej. Głosowanie odbywało się za pomocą facebookowych reakcji pod postami, co automatycznie przełożyło się na zwiększoną liczbę aktywności na profilu uczelni.

Dzięki dużemu zaangażowaniu fanów profil Politechniki awansował o 34 pozycje na wysokie 2. miejsce w rankingu.

Survivalowe reality show

Na CANAL+ 3. grudnia premierę miało nowe reality show – „Eksperyment: Odsiadka”, w którym influencerzy i celebryci (np. Gimper i Zygmunt Chajzer) muszą przetrwać w autentycznych więziennych realiach. Post informujący o nowej produkcji CANAL+ był najbardziej angażującym postem w kategoriiTelekomunikacja”.

źródło: at. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS Facebook Trends październik 2025: Polacy zmobilizowani do pomagania polskim biznesom