Pomysł polega na tym, aby wykorzystać jednostkowy zasięg osób pracujących w firmie. Powszechnie bowiem wiadomo, że w social media najlepiej reaguje się na polecenia znajomych. Profil firmowy jest natomiast bardzo trudno wypromować.
Dzięki Linkedln Elevate pracownicy będą mieli dostęp do strumienia artykułów, informacji i newsów, które następnie będą mogli udostępnić na swoim koncie na Linkedln i Twitterze. Materiały będą oczywiście związane z firmą, w której pracują.
Zobacz również
Ten prosty i intuicyjny sposób ma wpłynąć na poszerzenie wpływów firmy w social media, a także na bardziej profesjonalny wizerunek zatrudnionych w niej osób.
Linkedln Elevate udostępnia także cały zestaw statystyk, dzięki którym będzie można zobaczyć, kto najlepiej przyczynił się do popularności udostępnianych materiałów.
Na razie Linkedln Elevate jest dostępny jedynie na zaproszenie. Bardzo możliwe jednak, że wkrótce stanie się ogólnie dostępną usługą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu