Celem przygotowanej przez Brand Support drugiej już edycji Festiwalu Wypieków, jest wzmocnienie wizerunku marki Delecta na rynku jako eksperta w pieczeniu. W ramach projektu agencja Brand Support, która była odpowiedzialna również za poprzednią edycję, przygotowuje kolejną „Wielką Księgę z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”. Pojawi się na rynku w październiku i będzie dostępna w sieciach handlowych.
Zobacz również
Grupą docelową są posiadające rodzinę kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkające w dużych i średnich miastach, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach średnich plus. Domowe wypieki są dla nich ważne, dlatego często sięgają po rozwiązania, jakie oferuje im bogate portfolio produktów oferowanych przez Delectę i Bakalland.
Tegoroczny projekt poświęcony jest wypiekom regionalnym. W ramach projektu Polska została podzielona na 10 regionów, które, w poszukiwaniu przepisów i regionalnych ciekawostek, odwiedzili mistrzowie kuchni: David Gaboriaud i Jerzy Nogal. David Gaboriaud jest pół Polakiem, pół Francuzem od kilku lat mieszkającym w Polsce. Jest organizatorem wielu warsztatów i imprez kulinarnych. Propaguje ideę Slow Food czyli delektowania się jedzeniem. Jest zwolennikiem tradycyjnych, regionalnych produktów spożywczych. Jerzy Nogal to kucharz i fotograf. Organizator warsztatów kulinarnych, pasjonat naturalnych smaków i zdrowej żywności.
W poszukiwaniu tradycyjnych przepisów David i Jerzy zjechali Polskę z północy na południe i ze wschodu na zachód. Z tej podróży przywieźli wiele smakowitych przepisów regionalnych, prawdziwych skarbów kulinarnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Efektem kulinarnych podróży i poszukiwań dwóch znakomitych kucharzy było zebranie 100 unikatowych przepisów na regionalne wypieki. Każdy z nich został zgodnie z przepisem przygotowany, a następnie sfotografowany w zorganizowanej w całości przez Brand Support specjalnej sesji zdjęciowej, której efekty będzie można zobaczyć w „Wielkiej Księdze z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”.