Kampania promująca IONIQ wystartowała 7 października, za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.
Model IONIQ Hybrid, który już pojawił się w polskich salonach, napędza nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6 GDI Kappa oraz silnik elektryczny zasilany zaawansowanymi akumulatorami litowo-jonowymi, o łącznej mocy maksymalnej 103,6 kW (141 KM). Nowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach (6DCT) działa wyjątkowo szybko i płynnie, zapewniając dynamiczną i oszczędną jazdę.
Zobacz również
Na długiej liście zaawansowanych rozwiązań technicznych znajdują się takie systemy, jak: autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), aktywny asystent utrzymywania pasa ruchu (LKAS), system ostrzegania o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu (LDWS) oraz system wykrywania martwego pola (BSD) z ostrzeganiem przed pojazdami nadjeżdżającymi z tyłu (RCTA).
Po podłączeniu smartfonu, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają użytkownikom sterowanie muzyką, funkcjami telefonu i nawigacją na wyświetlaczu samochodu.
IONIQ wychodzi całkowicie naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów. W ten sposób Hyundai prowadzi komunikację, która nie tylko wprowadza na rynek nowy model, ale i filozofię produktu, która może być traktowana jako osobna marka – IONIQ.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania, ruszyła 7 października. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing