… a celowa akcja uświadamiająca problem, jakim jest brak organów do przeszczepów.
Liczba dziecięcych organów, które oddawane są do przeszczepów jest bardzo mała. Jest to wszechobecny problem, jednak w szczególności dotykający Japonię. Nie mówi się o nim również w mediach społecznościowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Twórcy kampanii chcą, by temat ten był powszechnie obecny w społeczeństwie. Celem jest również podniesienie świadomości ludzi w tym temacie.
Jesteście ciekawi, jak działa akcja? Zobaczcie film:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Argentyńska Fundacja Transplantacji Wątroby wraz z DDB Argentina stworzyła kampanię na rzecz zwiększania świadomości na temat zostawania dawcami narządów.
Z pomocą argentyńskich artystów odtworzyli najbardziej poszukiwane organy na listach oczekujących do przeszczepu. Organy zostały zapakowane do toreb na śmieci i stworzono z nich wystawę na ulicach Buenos Aires, gdzie wszyscy mogli zobaczyć wiadomość: „tam są narządy, które nigdy nie zostaną przekazane. Nie marnuj życia, zostań dawcą”.
Ludzie szybko zaczęli podejmować działania, dzieląc się informacjami w mediach społecznościowych – używając hashtagu STOPTRASHPLANT. Zobaczcie zdjęcia:
PS2
Pamiętacie historię skończonego dupka, który został bohaterem? Jeśli nie przypominamy ją → tutaj.