Prawdziwe brzmienie czekolady w najnowszej kampanii marki E.Wedel

Poprzez animację promującą linię czekolad premium, E. Wedel wprowadza mocno czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom. Spot jest ucztą nie tylko dla oka, ale i dla ucha, ponieważ wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu powstawania czekolady gorzkiej.
O autorze
1 min czytania 2018-10-22

Miłośnicy filmów, ostatnio częściej niż zwykle odwiedzający kina w całej Polsce, mogą nie tylko zapoznać się z dziełami fabularnymi, ale i z wyjątkową kreacją promującą nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Animacja pobudza zmysły dzięki plastycznym ujęciom czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia i rozpływa się na fantastycznych kształtach. W spocie czekoladę można nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć. Jak to możliwe? Obrazowi towarzyszą prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej. Kinowe nagłośnienie zapewnia bogate doświadczanie dźwięku i wydobywa wszystkie akcenty kompozycji.

W ramach kampanii stworzono spoty 30 s i 60 s, które są emitowane w kinach oraz krótkie formy 6 s do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global część grupy Ogilvy. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland. Kampania trwa do 25.10.

PS

Marka Okocim w jednym ze swoich spotów zaprezentowała świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj