Miłośnicy filmów, ostatnio częściej niż zwykle odwiedzający kina w całej Polsce, mogą nie tylko zapoznać się z dziełami fabularnymi, ale i z wyjątkową kreacją promującą nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Animacja pobudza zmysły dzięki plastycznym ujęciom czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia i rozpływa się na fantastycznych kształtach. W spocie czekoladę można nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć. Jak to możliwe? Obrazowi towarzyszą prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej. Kinowe nagłośnienie zapewnia bogate doświadczanie dźwięku i wydobywa wszystkie akcenty kompozycji.
W ramach kampanii stworzono spoty 30 s i 60 s, które są emitowane w kinach oraz krótkie formy 6 s do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global część grupy Ogilvy. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland. Kampania trwa do 25.10.
Zobacz również
PS
Marka Okocim w jednym ze swoich spotów zaprezentowała świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach