Disneyowski Biały Królik powraca w spocie zegarków Citizen

Disneyowski Biały Królik powraca w spocie zegarków Citizen
Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z kultowej animacji „Alicja w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.
O autorze
1 min czytania 2018-11-30

Zespół Platige Image zajął się przygotowaniem modelu królika, jego animacją, renderingiem i kompozycją obrazu. Nad postacią zagubionego w czasie Białego Królika z animacji Disneya z 1951 roku pracował dwa miesiące.

Wyprodukowany w Nowym Jorku i przeznaczony do globalnej emisji spot otwiera ujęcie roztargnionego królika, który ścigając się z czasem, przemierza współczesne nowojorskie ulice. Chce zdążyć na spotkanie z Alicją oraz przedstawienie „Królowej Kier” w Kings Theatre. Niestety spóźnia się dwa razy.

– Bardzo dobrze wspominam każdy etap tej produkcji. Jedna z pierwszoplanowych postaci kultowej disneyowskiej produkcji trafiła w ręce naszego mistrza detalu i znawcy zachowań zwierząt, Bartka Jerczyńskiego. Animacja okazała się kluczem do sukcesu reklamy. Film opowiada się sam. Historii towarzyszy genialny montaż i oryginalna disneyowska muzyka, która jest dopełnieniem świetnie pokolorowanego obrazu autorstwa Piotra Sasima – mówi Piotr Borowski, CG Supervisor w dziale reklamy Platige Image.

Reklama jest dostępna w internecie oraz emitowana w dwóch wersjach, 15’ i 30’, w wybranych telewizjach, m. in. ABC i FOX, a także w kinach należących do grupy Screenvision.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiedzialna jest nowojorska agencja Townhouse, a proces postprodukcji skoordynowała Grey Group Poland.

Słuchaj podcastu NowyMarketing