This is Family: nowa kampania River Island celebrująca różnorodność

This is Family: nowa kampania River Island celebrująca różnorodność
River Island wypuściło nową kampanię zatytułowaną „This is Family”, w której przedstawiono jednopłciowe pary w rolach rodziców.
O autorze
1 min czytania 2019-02-11

To już kolejna kampania marki odzieżowej River Island, która została stworzona w pochwale różnorodności. Wcześniej brand zaprezentował projekt „Labels Are For Clothes, Not People”, w której w roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size. Tym razem zaś, na zdjęciach promujących nową kolekcję znalazły się jednopłciowe pary w rolach rodziców.

Marka River Island kampanią „This is Family” pragnie walczyć ze stereotypem rodziny, w której to kobieta jest matką, a mężczyzna ojcem. Brand pokazuje, że rodzicami równie dobrze mogą być dwaj mężczyźni, czy dwie kobiety.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.