Nic tak nie ociepla wizerunku marki jak… pluszak! Dobrze o tym wie Zarząd Morskiego Portu Gdańsk, który zdecydował się na wprowadzenie własnej maskotki – Siedmiorniczki.
Imię pluszaka jest nieprzypadkowe, bowiem nawiązuje do siedmiu grup towarowych przeładowywanych w gdańskim porcie.
Zobacz również
Siedmiorniczka będzie pojawiać się na wielu akcjach lokalnych, realizowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, w które gdański port będzie się angażować. Co więcej, maskotka będzie też podróżować po świecie, bo władze portu mają zamiar zabierać ją na branżowe targi, organizowane m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz Chinach.
Pluszak doczekał się nawet własnego profilu na Facebooku. Jej losy możecie śledzić tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
zdjęcia: facebook.com/siedmiorniczka
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Rekin jadący samochodem, trzymający w ręku piwo lub czytający gazetę – pluszak IKEA podbija serca internautów i media społecznościowe.
P2
Nawet dorośli uwielbiają pluszaki. Przykładem tego są chociażby Słodziaki Biedronki, które zrobiły furorę wśród Polaków, lub zeszłoroczne Świeżaki
PS3
W czym tkwi fenomen Świeżaków Biedronki? Co sprawia, że dorośli ludzie są w stanie „koczować” godzinami przy kasach, upubliczniać swoje wyzywające zdjęcia, a nawet kraść?.