zdjęcie: instagram.com/magic197, instagram.com/abbylijie
Kto by pomyślał, że zwykła pluszowa zabawka może zrobić taką furorę w sieci. Ale w końcu mówimy tu o produkcie marki IKEA, która przecież znana jest z tego, że swoimi działaniami podbija internet w oszałamiającym tempie.
Zobacz również
Tym razem jednak to internauci wyręczyli markę i to za ich sprawą pewien produkt zdobył niesamowity rozgłos – mianowicie chodzi o pluszową zabawkę w kształcie rekina. Niewiadomo właściwie dlaczego ten pluszak tak podbił serca klientów marketu. Natomiast zdjęcia rekina Blåhaj wirusowo oblegają media społecznościowe. Pod hashtagiem #ikeashark na Instagramie znajduje się mnóstwo zdjęć z pluszaka – np. jadącego samochodem, siedzącego przed komputerem czy trzymającego w ręku piwo!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
IKEA w ramach kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa” zaprosiła dzieci z całego świata do narysowania pluszaka swoich marzeń. Na ich podstawie powstały prawdziwe zabawki, które weszły w skład limitowanej kolekcji SAGOSKATT 2018.
PS2
Nawet dorośli uwielbiają pluszaki. Przykładem tego są chociażby Słodziaki Biedronki, które zrobiły furorę wśród Polaków, lub zeszłoroczne Świeżaki
PS3
W czym tkwi fenomen Świeżaków Biedronki? Co sprawia, że dorośli ludzie są w stanie „koczować” godzinami przy kasach, upubliczniać swoje wyzywające zdjęcia, a nawet kraść?.